mandag 31. januar 2011

Ny uke, og snart er det februar



Tiden går så fort, syntes egentlig den gikk
ganske fort når jeg var gravid med Emily,
men nå går det bare enda fortere

For hver måned som kommer tenker jeg
"og denne måneden blir du 2 mnd/3 mnd/4 mnd/ 5 mnd"

Før jeg får sukk for meg er det vel sommer og du nærmer deg året...

Bittelille babyen min som lager masse herlige babylyder,
koser deg selv på tærne, putter smokken inn og ut en milliard ganger,
gnager på bitelekene dine...
Lyser opp som en sol når mamma titter på deg, og sier hei


*se bort i fra en VELDIG sliten-trøtt-usminka-mamma*



 
Plutselig er du en liten jente som er i trassalder og
jeg må telle til ti flere ganger om dagen



nei, får vel bare late som jeg ikke vet alt dette og tenke på hvor
heldig jeg er som har verdens vakreste baby (ja, det har vel alle mamma'er)

Haha, jeg kom på en ting... Jeg har aldri vasket kosekluten hennes jeg
alltså, de skal jo ikke vaskes ofte fordi de skal lukte trygge lukter, det er litt
av poenget, men ikke en gang på 4,5 måned er kanskje litt drøyt =p

Så den ble vasket i dag.


Ellers så har vi bare hatt en chill dag med leking og kosing,
middagen i dag ble kyllinglår, baguetter og potetsalat, nammis!


Etter kveldsgrøten til Emily tok hun og jeg en dusj sammen,
og da gjespet hun seg igjennom kveldsrutinen og sovnet med en gang
i vogga, og jeg har vært så flink i dag og rydda leiligheten så da ble
heeeele kvelden mammatid <3 Deilig!

4 kommentarer:

  1. Verdens søteste mamma og lille baby <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Bare kos deg og lev i nuet du Gina, og den tiden med trass og telling til 10 eller 100 går over den også og du vil tenke tilbake og le av mye av det du ergret deg over da.
    Søk på teksten til " Hverdag " av louis jaqoby hvis du ikke har hørt den, nydelig sang og viktig tekst for alle med barn. :o)

    SvarSlett
  3. Jeg stoler alltid på at du vet hva du prater om Bente, så da skal jeg ikke tenke mere på det jeg ;)

    Ja, den er så fin! Helt enig, veldig viktig for alle med barn :o)

    SvarSlett