tirsdag 4. januar 2011

I går vi var hjemme alene



bare jeg og Emmis

Og gjett hva vi gjorde??
Tok vår første dusj sammen!!

Som forventa så var det helt utrolig koselig,
og jeg ble lei meg da virkelig skjønte hva
jeg har gått glipp av i tre måneder

Jeg har fortsatt bandasjer på to fingre alltså,
men jeg bare lot de bli våte,
og Emily lå så tålmodig og blid på stellebordet
mens jeg skifta til tørre bandasjer =)

Hun var en engel i hele går, og virket i
litt bedre form, men var fortsatt tett da.

I går var planen å avvenne henne å vugges i søvn,
men sovne for seg selv.
Det ble jo ikke noe problem, hun sovna hver gang
hun ble trøtt under babygymmen hun vettu,
trengte bare smokk og koseklut og pakkes inn, og
fem minutter senere *snork snork*

Fy søren så heldig jeg er, hun er bare så grei
å ha med å gjøre i blant at jeg blir helt imponert.

Erik dro rett til Sverige etter jobb for å ordne mat
til navnefesten, og ikke hjem før i halv ni tiden.
Han hadde med pizza fra peppes også, så
du kan jo bare tenke deg hvor populær han ble <3

da er drikket til festen i boks i hvertfall


pluss at han hadde med masse
svenskegodis så klart
kunne ikke drømt om en bedre kjæreste


I går koste vi oss så mye
at jeg glemte av både videokamera
og fotokamera

men i dag har jeg fått filmet litt da
kanskje jeg får lagt inn en video til i løpet av kvelden



Jeg har hatt så lyst på en kjørepose,
men man må jo begrense seg for hvor mye
dill man skal kjøpe til en baby som bare skal
bruke ting og tang i måneder av gangen.

men så kom jeg på at vi hadde jo arvet en sånn
bobledress/pose etter Adrian, og den kan
brukes som pose neders hvis man setter glidelåsene sammen.
Så sjekket jeg ut om det gikk ann å sprette hull i den til
selene, og det gikk jo supert!

og jeg ble bare så fornøyd




Da trengs bare ullbody, strømpis og lue
tidsbesparende

og så er det MYE mere behaglig for hun som skal
sitte der, da er det jo bare å låse opp å lufte
når bilen har  blitt god og varm!


I LOVE IT =D

og så klart må man ha bjørn med refleks på
når man skal vandre rundt på mørke parkeringsplasser
resten av vinteren!


Har prøvd å begrense pc tid i dag, og
det er jo helt utrolig hva man får gjort om man virkelig
går inn for det =p

Er bare et par lys unna å være ferdig
med disse til navnefesten nå

syntes de ble fine jeg =)
men så klart, mesteparten av dagen har uannsett
gått til å kose og leke med missy'en min <3


HEI MAMMA!!

HAR JEG IKKE VERDENS SØTESTE SMIL???




<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar