søndag 9. januar 2011

Strøken leilighet!



Takket være Erik sine ryddeskills
så ser det strøkent ut her, eneste jeg gjorde
var å rydde rommet til Emily og organisere
klærne (det vil si rydde bort halvparten som er for lite)

Så fikk vi besøk av Erik sine foreldre i halv fem tiden,
de dro da Emily skulle ha kveldsbadet sitt og vi
endte opp i sofaen med Sweeny Todd på TV'en og
en sen søndagsmiddag


I morgen skal jeg prøve nok en gang å få tak i dama
som leier ut samfunnshuset, også vurderer jeg om jeg
skal ringe legekontoret siden Emily nå har gått så lenge
med surklinga, er snart to uker siden hun ble syk,
syntes det er litt lenge.

Tenkte jeg skulle ringe mamma og høre på om vi
kunne dra ut å handle en dag denne uka, om hun har noe
tid da så klart - den dama har liksom hundreogørten ting på
planen hver måned, så det er ikke godt å vite.

Slenger med en video av Emily som spiser grøt og
stjeler skjea <3




Og Emily som ligger å prater med seg selv før hun sovner
i sprinkelsenga på rommet sitt.



Endelig har hun begynt å kunne ligge der,
så nå skal jeg være flink å følge opp på det i morgen.
Prøver å få henne til å endre litt på sovemønstret sitt også om dagen,
vil gjerne at hun skal være våken to timer i hvertfall før hun dupper,
og se om jeg kan få henne til å sove videre etter 30 minutter,
for jeg har da fått det til flere ganger.
Er litt slitsomt med denne "halvtime dupp - en time våken" rutinen hennes.

Har dessverre ikke fått tatt noen bilder i dag,
tar det igjen med et bilderas i morgen tenker jeg! =)


Også lurte jeg på en ting
- Hvor får jeg tak i sånne bordløpere/organzaløpere?
trenger rosa sånne til navnefesten,
men vet ikke hvor jeg skal få tak i det!


 

2 kommentarer:

  1. Så herlig hun var når hun tok tak i skjea <3 Sånne løpere får du tak i på Panduro, nille, og jeg tror også sparkjøp selger de! Stor klem

    SvarSlett
  2. Du er BEST Elisabeth! <3 TAKK!

    SvarSlett