mandag 3. januar 2011

Bort med julepynten...


Og velkommen hverdag

I morgen skal min elskede på jobb igjen,
det blir rart, har jo hatt han hjemme hos meg
i flere uker nå, kommer til å savne han masse

men det blir nok godt også med den vanlige
hverdagen igjen

Leiligheten er i hvertfall ryddet for pynt og dill,
og det er så godt
I morgen skal vi endelig ingenting,
bare kose oss inne

Emily er fortsatt syk så tror hun trenger
litt ro rundt seg rett og slett for å bli ordntlig frisk

I dag var hun og jeg hos mamma og pappa
på middag siden Erik dro på kino
(sjalu)

koser seg med mormor

beundrer juletreet, og mamma skal jo alltid nusse da

pakke seg godt inn før man skal reise hjem

I går var vi først hos farmor på bursdag,
og der var wera, adrian, mamma og pappa
det ble litt mye folk tror jeg.
Så dro vi videre til grethe og bjørn, og sissel
på middag

Det var ei som hadde helt klart fått nok av dagen
da hun kom hjem i hvertfall, og hosta og surkla
i mellom tårene =(

stakkars...

I morgen skal jeg prøve å få begynt på
alle disse listene mine,
må jo bare begynne et sted.
Kjenner navnefesten begynner å puste meg
litt i nakken nå, skal bli godt å begynne på den
lista i hvertfall - helt klart.




Tror det blir værst for pappa å være borte fra oss,
men som vi kommer til å savne han hele dagen, og
glede oss fryktelig til han kommer hjem

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar