lørdag 29. januar 2011

raclette...



 
Jeg sa jo at det stod biff på menyen! =)
og vi har jo raclette - så da kjøpte vi massevis av
godsaker som vi kunne steke i den.
Blant annet biff skjært i tynne skiver, kokte poteter
i terninger, haugesvis av grønnsaker og bearnaise saus!


biff og potet på toppen, grønnsaker og ost i de små skuffene
*nomomnom*


 
Før vi tok trilletur i dag ble det en flaske og litt fruktmos,
nei for ungen er ikke særlig glad i HIPP sine fruktbegre veit jeg....



wrooooom, wrom,wrom,wrom

tøffe rally gutta


Morro å se litt, men FY SØREN så surt
det ble da det begynte å blåse =O
Pappa så ferdig alene, mens vi trillet hjem.

Emily sov videre i vogna ute... i EN TIME.
Hun er helt klart ikke seg selv i dag =p


en veldig glad liten isbjørn som ble pakket ut på stellebordet,
hun var god og varm alle steder på kroppen, så hun
frøys da i hvertfall ikke heldigvis

Dagen startet forresten klokka seks med en bæsjebleie,
så igjen klokka åtte, deretter en til i elleve tida...
og etter det har vi vel hatt to til!

Jeg ble helt skremt først, for det er vanligvis 1-2 bæsjebleier om dagen,
men da jeg koblet det med en unge som ganger på alt,
sikler i litervis og er usedvanlig survete... så er det vel noe tanngreier.




*siklemonsteret mitt*
Maaaaaamma - nuss meg litt a!! =D


resten av kvelden gikk til å leke... og kose... =)


og vi så paranormal activity 2

syntes den var nesten like skummel
som den første jeg... usj, angre angre.


4 kommentarer: