fredag 14. januar 2011

quick update!

I dag er min kjære elskede
vakreste, søteste, nydeligste Emily

4 måneder gammel!


Og etter en lang dag med taxitur, barseltreff og biltur hjem
med mormor så dro vi alle sammen å feira den store dagen
på Lunner og spiste pizza
Mamma kjørte så klart!


De andre mamma'ene var imponert over
Emily sin tålmodighet ved å ligge på magen,
lille sterka <3
mens jeg er litt frustrert over at hun viser
fryktelig lite interesse av å snurre seg rundt.
Mens på siden siden liker hun å ligge
*ler*

sånn ligger hun når hun er lei av å ligge på ryggen,
for da kan hun titte rundt seg

snurre meg rundt til magen igjen sier du mamma?
hvorfor det, jeg ligger da fint her jeg


Mormor hadde tatt med dåpskjolen hun skal
ha på seg på navnefesten
Den jeg og min søster ble døpt i

er den ikke fin?
har lagt den til vask nå og skal få
strøket den i løpet av helga


kvelden vår har gått til å lage smokkene
til navnefesten, de tok sin tid for å si det sånn
Tenk at det bare en EN UKE til!
O.O

35 smokker!

Da mangler det bare å lakke de i sølv,
ta på rosa bånd og skrive navnene på

det skal vi da få til i løpet av de nærmeste dagene


I morgen blir det en liten handletur og
litt oppryddning her hjemme,
søndag blir det første babysvømminga!

Til uka blir det bare ting å ordne
til lørdag tenker jeg, og øvelseskjøring!
Og kanskje Ingvild har lyst til å farte en tur
meg og Emmis, hun som har lappen og greier =D





4 kommentarer:

  1. Hipp Hurra for lille Emily! Skal si denne dagen har fått ben å gå på ja!! Guri land så mange smokker!! Kan tenke meg det har tatt tid ja!! Dåpskjolen var nydelig! Og er ei lita dukke verdig, hun kommer til å stråle i den!! Ønsker dere alle en kjempefin helg! Klemmer fra meg og Linnea Elise <3

    SvarSlett
  2. Aller først, fyttikatta du er milf!!! :D hehe. men fillern a, tok dere TAXI?! HALLO, jeg har jo endelig lappen og går hjemme, hva med å bare ringe og spørre om jeg kan kjøre liksom. (hadde bare den blå bilen i dag da, men hadde du spurt i går så hadde jeg jo sikkert kunne bytta bil med olav i dag for deres skyld) tullemus. emmis er jo bare til å spise opp, og den kjolen der var jo bare helt nydelig <3

    SvarSlett
  3. Elisabet: Ja, dagen her også, har bare gått i ett, har ikke hatt tid til å svare på meldinga de en gang (ja, for det er du ikke særlig vandt til by now veit jeg *flire*)
    Likte kjolen asså, virkelig! =) Koselig at mamma har laget den selv liksom, til sine barn.
    Ha en kjempefin helg Elisabet!! <3
    Suss snuppelure fra meg!


    Ingvild:

    *ler seg i hjæl*

    Jammen, jeg tenkte at du hadde sikkert viktigere ting å gjøre enn å være taxi'en min da vel =O

    Hihi, jeg går å kysser/sleiker/koser på henne konstant om dagen, så ja, tanken har nesten slått meg på å prøve å spise henne opp (du tror jeg kødder, men jeg gjør ikke det Ingvild)

    Jaaa, fine kjolen! :D
    Gleder meg til å prøve den på den når jeg har fått den helt i stand! Den er i hvertfall ikke fort kort som alt annet *ler seg i hjæl igjen*

    puuuh, jeg er overtrøtt :D

    SvarSlett
  4. og hundre skrivefeil, men vet dere -
    tastaturet mitt er helt fucked, og jeg må jo slå på tastene på noen av bokstavene for å få de til å funke >.<

    SvarSlett