tirsdag 1. februar 2011

Avokadomonsteret!





For en tid tilbake laget jeg avokadomos med morsmelk og
fryste ned i terninger, og jeg hadde rett og slett glemt av disse
grønne terningene

Så i dag tok jeg opp tre stykker (og det var enda bra jeg tok såpass for
alt ble spist opp) og tinte i tommee tippee varmeren min





dette var jo nam nam!! =D



Etter grønnsakslunsj tok jeg Emily i vogna, trillet til postkassa
for å sjekke posten, så tilbake igjen (40 meter) og vips så sov ungen.
Da var det ekstra deilig å bare kunne putte babycallen inni vogna og rusle inn
for å brette klær, deilig.

Snakker om klær... Jeg er så forbanna.
Jævla dritt vaskemaskin!!
Dette er tredje gangen på to år at den dritten ikke funker,
og den idiotiske reparatøren kommer ikke før på fredag for å se på den.
Vi har nå da ikke hatt vaskemaskin på snart to uker
(og alle som har små barn skjønner sikkert hvor jævlig jeg har det da)

uff, nei - jeg orker ikke tenke på det...
Heldigvis så har Emily snille besteforeldre både på roa og jaren,
som har sørget for at ungen har rene vaskekluter og klær å ha på seg.

Til vår store fortvilelse stoppet kaffemaskinen å funke
også for EN MÅNED siden, og da Erik skulle ta den med til Elkjøp
datt vannbeholderen i gulvet og fikk sprekk.
Heldigvis trodde de på han, og han skulle bare måtte betale for
ny vanntank, og maskinen skulle sendes på reprasjon.

Og her sitter vi fortsatt uten kaffemaskin.
Hva er greia med norge og service egentlig?

Over til noe hyggeligere,
Ingvild kom bort på besøk i kveld da,
det var koselig :)
Må jo planlegge babyshower for bestevennen vår, Mari <3



Satt å tittet gjennom bilder fra Emilys første 4 uker i stad,
og kom over dette bildet


Emily 3 uker gammel


Og da måtte jeg selvfølgelig ta et bilde nå
ved siden av kaninen for å se hvor stor hun er i forhold.



Emily 17 uker gammel <3




3 kommentarer:

  1. Ho er like skjønn med grønn gugge rundt munn som uten den gugga <3 morsomt at du har tatt bilde av ho sammen med Kanina, den store forskjellen jo!! Herlighet så fort de vokser! Jeg vil STOPPE TIDA!!!! *sukk*

    SvarSlett
  2. Er alle monstere så søte så trenger jeg ikke være redd for å finne monstere under sengen mer i allefall :o)

    SvarSlett
  3. Ja, kan ikke akkurat påstå at hun ikke har vokst nei :p Jeg vil også stoppe tida, bare bittebittelitt liksom... sukk

    hehe, men Bente, ikke alle monstre er så søte,
    så du bør fortsatt bekymre deg for de under senga alltså =O Det gjør jeg ;)

    SvarSlett