tirsdag 11. januar 2011

Bak rattet igjen



Kledde på missy godt i dag,
slang på maducaen og russla ned til
samfunnshuset

og der møtte vi en koselig gammel dame! =)
Hun viste oss rundt, og der var jo alt jeg trenger der
Så da er jeg ikke stressa over det lenger.
Fikk tidspunktet når vi kunne komme å ordne
bord og sånn på fredag også
Missy sovna da så, hun fikk ikke med seg
halvparten, men jeg skal nok klare å huske all
informasjonen jeg alltså ;)





Emily spiste en hel sånn HIPP fruktmåltid i dag hun
og da den siste skjea kom bare smilte hun det derre
"hehe, nå er jeg mett mamma" - smilet sitt
Så da var hun vel fornøyd.
Ikke merket noe magevondt heller, syntes liksom
det var litt mye da det var første gang hun smakte det.

Jeg ordna alt til taco'en mens Emily tok siste duppen
sin før Erik kom hjem, sånn at alt var klart bortsett
fra kjøttdeigen til vi kom hjem etter en kjøretur.
Måtte jo få gjort det før Emily skulle legge seg så da.

Jeg liker IKKE å kjøre på snø og is =(

Og det må jeg gjøre igjen i morgen... og
sikkert alle restrerende ukene til sommeren kommer.



Klart å rote bort kjørebeviset mitt også da,
men ringte gjøvik trafikkstasjon og ordna det
så de skulle sende nytt i posten til meg
Så da har jeg det vel til neste kjøretime.

Planen min var å begynne på bordsmokkene
i kveld siden Erik var så grei å dro innom Panduro i
dag for å bytte ringene til noen mindre,
men den som sovna da hun la missy det var meg.

Og våkna ikke før litt over ti
*gjesp*

Så var det vel egentlig bare teit å stå
opp, kunne jo bare sovet videre,
men måtte tisse, var tørst og hadde spreng.
*ler*

ikke noe særligh allright tilstand så da
stod jeg opp jeg






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar