fredag 28. januar 2011

Trilletur med bestemor



I dag våknet vi til melding fra bestemor,
som lurte på om hun kunne ta en tur til
Harestua og gå trilletur...
og det ville vi så klart!
Jeg hadde massevis av vasking og
rydding jeg skulle ha gjort jeg,
så en time alene hjalp mye!


så da fant jeg frem alt jeg hadde av vaskemidler,
og når jeg var ferdig luktet det godt i alle kroker og kriker

Når de kom tilbake igjen,
koste jeg og Grethe oss med en kopp te,
og skravla litt.
Kjempekoselig =)

Emily var overtrøtt, og ville ikke sove,
og til slutt så måtte jeg bare sette henne i
Manducaen, og endelig sloknet hun etter 10 minutter.



 kose med bestemor


Da pappasen kom hjem lagde vi pizza med
fersk sopp, bacon og kjøttdeig! namminam! :)


og så klart, ginas famous rømmedressing <3

Lurer på om vi bare skal kose oss hjemme i morgen jeg
lille familien min

elsker dere så utrolig høyt



Har så UTROLIG lyst på en sånn bumbostol,
som babyen kan sitte i fra de er 3 måneder gamle bare!

så sjekker finn.no hver dag da, for gidder ikke bruke
masse penger på det... men regner med at det aldri blir noe av


jaja.

Nå skal jeg kose meg med ullared!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar