søndag 30. januar 2011

feberbaby




Planen i dag var babysvømming som alltid på søndager,
og mens vi koser oss med å pakke badetøy så ligger Emily
i dobbeltsenga, litt sånn småsurvete har hun vært i hele dag,
men jeg regner jo med at det er bare er gommene som klør og er kjipe

Så når jeg skal løfte henne opp kjenner jeg jo at ungen KOKER, og blir
helt sjokkert, legger henne på stellebordet og tar tempen... og jupp, feber!

Dritskuffa avlyser vi planene, jeg kler på lillemor og pysj og ullsokker,
så legger jeg henne på sofaen, godt pakket inn og gir henne smokken.
Og sånn har vi ligget i hele dag, bare kost oss på sofaen,
ja, hun har fått mat og tørr bleie innimellom da så klart.

Skal sjekke tempen igjen i kveld før hun skal sove,
syntes det er uggent med feber når jeg ikke ser andre "sykdomstegn"
Lurer på hva det kommer av liksom...



Nå sover hun sin sjette dupp i dag eller noe sånt,
lille pjuska
Skal se om hun orker litt grøt når hun våkner igjen

poor baby =(

3 kommentarer:

  1. Stakkars lille vakra! Hun har ikke feber pga tenner som kommer da? er jo mange som får det! Får håpe det er det, og ikke noe annet!! God bedring til lillemor fra meg og Linnea <3 <3 stor klem

    SvarSlett
  2. Dere var høyt savnet i dag! Lars Emil hadde det kjempemorro, nå har han løsna litt opp ser det ut som. Uansett, ønsker Emmis god bedring!

    SvarSlett
  3. Elisabeth: mhm, har jo tenkt at det kan være tenner, men det finnes jo liksom ikke noe som tilsier at de kan få feber av tenner (selv om veldig mange mammaer sier det da, det er jo kanskje mere å stole på enn forsking, ikke veit jeg :p)

    Ingvild: Gleder meg til å se neste søndag! :)

    SvarSlett