søndag 16. januar 2011

Babysvømming på Nittedal! =D



ikke at det var så mange babyer der da
O.o

missy og larsern var minst.
Med andre ord, de var de tøffeste

Jeg og Ingvild satt på benken vi da,
hønemor 1 og hønemor 2 vettu

mens verdens beste pappa'er var i vannet
og jeg var egentlig dritmisunnelig

bilde fra google



Emily slokna etter pupp i bilen,
og snorka seg igjennom at jeg satte henne
i bilsete og tok på selene
(that's a first)
Hun var med andre ord helt utslitt

Men så klart, blid som en sol da
vi kom hjem, og ville bare kose og ligge på puppen.
Hvor glad jeg er for at jeg aldri har gitt opp
amminga helt, enda hvor vanskelig det er til tider.

Er det noe jeg er stolt av så er det absolutt det!


Det ble liksom aldri noen tid til grøt i dag,
og ikke virket det som hun savnet det heller.
Så da tok vi kveldsstellet og hoppet inn i soveposen


(digger denne posen fra IKEA,
for hun er kretsmester i å sparke av dyna)

også tok vi en flaske velling på senga etter nattapuppen
mens vi koste oss på sengekanten ringte Erik roakroa og
bestilte kinamat


mmmm, pekingsuppe!
men jeg tror noen hadde blingsa bittelitt på chilli'en
*svir fortsatt på tunga*
ku lu you - innbakt svinekjøtt i sursøt saus
*gomle*


Så var det bare å ta seg fem minutter på sofaen, stapp mett
og blogge litt før jeg tar jeg orket med å stryke dåpskjolen til Emily

og jeg som er så dårlig på sånt =(




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar