lørdag 15. januar 2011

det er vel litt slemt..



å bytte gaver man har fått,
men størrelsen var 68 og da hadde
hun kanskje fått brukt det en gang før
vaskemaskinen hadde krympa det såpass
at hun aldri hadde fått det på igjen...

så da dro vi på name it og bytta det vi

Og jeg ble kjempefornøyd!


hvit enkel body i deilig stoff, litt stor i størrelse
til å ha under dåpskjolen (for den er det sånn rart stoff inni)


en fin smekke som passer til antrekk nummer 2
(hun skal få slippe å ha på dåpskjolen hele festen
for å si det sånn, den er vel ikke akkurat direkte behagelig)

og man kan vel aldri få nok ull, kan man vel?


Erik bar missy i manduc'en og hun koste seg til
hun slokna hun vettu, sov vel tre kvarter omtrent.
Jeg skulle finne meg kjole til navnefesten,
men det var f*aen meg ikke lett - så jeg ga opp.
Får vel gå naken.


mens jeg lette etter kjole fant visst Erik denne

"I did 9 months inside" med
"I love mom" tattovering på armen
hehe


Når vi kom hjem ble det rask middag, og leggetid
for Emmis. Jeg begynte å ordne alle de hundre tinga
jeg har å ordne om dagen, mens Erik reiste til tingelstad
for å lakke smokkene i sølv.

kreative kjæresten min, som har GRUNNA alle smokkene faktisk,
og driver å prater om å gi de to strøk med lakk...
er det noen som gjør ting nøye så er det han alltså O.o




denne snuppa her rulle forresten i dag fra rygg til mage!
akkurat når mamma forventet det minst, så svoooop!
og hun virket veldig stolt ;)

ja, og disse føttene har blitt skikkelig poppis på stellebordet om dagen
Jeg kan ikke annet enn å flire når jeg PRØVER å få på denna bleia



og i morgen blir det babysvømming
med Ingvild, Olav og Lars Eeeeeeemil
*du kjære lille snekkebu, her kommer jag igjen*

1 kommentar:

  1. neida, er ikke slemt å bytte gaver vettu!! Måtte bytte en del til Jul vi også! Er jo kjedelig om man ikke får brukt klærna i det hele tatt! Den "fange-bodyen" digga jeg max!! Skikkelig tøff!! Nam nam, tottiter er gode om dagen her også! Bena spretter opp, og ho tar liksom litt fart også, hehe... skikkelig opptatt av dem ja!! Er vel typisk i 4 mnds alderern? :D OG GRATULERER TIL EMILY som har snudd seg!! Flinke prinsessa <3

    SvarSlett