mandag 10. januar 2011

Bilderas! =)

Jeg lovte jo det, så da



Emily aka Maggie
<3

Emily var blid som en sol på mårran i dag,
så da ringte jeg mamma og spurte om hun
hun hadde tid til å ta en tur til gran denne uka.
Hun hadde bare tid i dag visst, så da slengte vi oss rundt
og gjorde oss klare for en tur ut i frisk luft

Mamma insisterte på vogn, jeg insisterte på manduca
Jeg vant.
Da vi kom til gran slengte jeg den på meg på vei ut
av bilen, men da sa mamma at jeg skulle jo finne jakke og
kunne ikke bære henne, nei det kunne hun gjøre, ikke noe problem.
Så da viste jeg henne hvordan den funka da, og Emily satt
godt der hun. Første stopp nye sportsbutikken.
Og jeg fant jakke etter bare ti minutter! =)
Vindtett, vanntett, lang, fin farge - på salg!
Kjempefornøyd

Så russla vi på leit etter sånn organzaløper,
men fant det ingen steder.
Jeg endte opp med å bestille det på ebay i kveld,
kjempefine og veldig billig

Jeg ringte samfunnshusdama (jada, hun har et navn)
igjen i dag og endelig kom jeg frem til riktig dame!
Og hun kunne møte meg klokken 13.00 i morgen for å se
på lokalet - hurra
*skriver ned alt hun må finne ut*
og ikke bare det folkens.. jeg fikk ut fingern og
ringte Lippert med det samme, og gjett hvem som har
kjøretime på onsdag?
*skjelve*
Gruer meg


Til slutt på gran så endte vi opp med å handle litt
babyting, off course


Jeg ville at hun skulle få en badekåpe til ha med på babysvømminga,
for det er så mye lettere å ta på den enn å rulle henne inn i svære
håndklær når man tar henne opp fra vannet.

også kjøpte jeg en badebukse til - kjekt å ha om man skulle miste
den andre, eller ikke finne den når man skal dra å svømme
(føre var prinsippet, av erfaring vet jeg at sånt skjer når man stresser
med en liten bebbis på armen..)

Og sjekk hva jeg fant på butikken,
disse små fruktmåltidene fra 4 mnd.
Sweet =)
Nå som hun er tre dager unna fire måneder så
kan hun vel få sånt?


namenam!

Snakker om mat... hun har begynt å hyle nå da når vi spiser
grøt fordi det ikke kommer fort nok =/
Det er ikke no særlig, håper det ikke tar lang tid før hun
skjønner greia med at det kommer mere, men den som
gir må få lov å rekke å fylle den neste skjea først =p


oh yeah - this is gooood

kooooooose seg....

hehe, sjekk jeg griser a!! =D


Vi dro ut en tur og fiksa litt
ting og tang til navnefesten da når vi kom
hjem fra Gran, ser ut som alt snart er i boks!
*tommel opp*

Jeg fikk meg en overraskelse i stad da,
på døra mi hang en pose med julegave fra Camilla!

og det var skikkelig lekker sminke, lipgloss og
øyenskygge - oh yeah, akkurat det en sliten mamma trenger!




Snakker om sliten, jeg finner senga nå!

slenger med et siste bilde
av Emily


<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar