torsdag 27. januar 2011

Tur i banken




Vi byttet inn to dåpsgaver (fikk flere av hver) i går på Gran,
og bestemte oss for å bruke de pengene på en sølvskje,
for det fikk hun ikke.

Så da falt valget på denne

Produktbilde
babyskje i sølv - serien het "prinsesse"
og vi valgte også å få den gravert med navn og fødselsdato.

Så kan hun ønske seg barneskje,gaffel og kniv
til bursdager og sånn.

ProduktbildeProduktbilde
Syntes det var litt kult med detaljene på barnesettet,
krone både på gaffelen og skjea.


Fikk også byttet fabler servise,
så da var det i orden
*krysse av på listene sine*


I dag ble det trilletur i den fine vintersola
vi måtte jo fikse denna konto'en da, og det er nå i orden! =)
Den står i mitt navn, og har fastrekk fra oss begge pluss
at pengene fra navnefesten er satt inn

og ikke bare det... det lå nemelig en hentelapp i innboksen
på telefonen min da jeg stod opp!!

Emily maste hele veien hjem om å få åpne den,
men vi måtte vente til vi kom hjem.


og her er den, nydelige hvite dressen i ullfleece
og en ny lue i tynn ull
(da den lilla som vi har vært så glad i er blitt for liten)

missy sov hele veien både til og fra butikken,
men var våken for å hilse på alle i banken og
de i køen ved kassa.. så klart, må jo prate med alle =)


Da vi kom hjem stakk jeg hodet i postkassa og oppdaget
at mitt første mammablad var kommet!! =D
Jeg fikk jo et årsabonnoment av min kjære pingvill <3

Det skal jeg kose meg med når missy har lagt seg i kveld
*glede seg*

Vi svippet så klart innom kiwi'en når vi først var
der borte og etter tips fra Ingvild om hva som lindrer
når det klør i munnen, fikk Emily sin aller første tannbørste
*elsk*

Så da er det bare å legge til i kveldsrutinen å la
henne bli vant med å bli klødd litt i munnen med denne,
til det etterhvert skal pusses =)

men du har jo ingen tannebisser ennå babyen min <3


Babyen min som bare er opptatt av føttene sine,
hele dagen lang.
Ja, det og snu seg fra rygg til mage,


det er visst mye morsommere enn fra mage til rygg.



titt titt - tottelitt!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar