torsdag 20. januar 2011

Jenter i mammaperm




Deilig med bestevenn som også er i mammaperm,
i overigår dro vi til gran og shoppa navnefest-outfit.
Ja, også babymat og smokker *fnis*

Takket være snille pingvill fant jeg en lekker svart kjole
(som hun måtte prøve fordi Emily hadde sovna i maducaen)
og et fint kjede med duse rosafarger... Tok også med en
bolero, men den var visst ikke noe fin på meg...

så i går når jeg dro for å bytte tilbake boleroen,
fant jeg dette på kappahl i stedet, sweet,
da ble det litt mere sånn jeg hadde sett for meg



Smykker med med duse rosafarger

umulig å ta bilde av et antrekk, så her er ihvertfall
litt av kjolen og boleroen


I går kom Ingvild og Lars Emil på besøk for å spise
skogsbær cookies og drikke farris med meg og Emily
(greit, det var de voksne som gjorde det da)
før vi pakka inn snupp 1 og snupp 2 og slengte de i vognene.
Og det var søren meg KALDT å gå trilletur i dag.


og min lille (emil)ius da som alltid våkner når turen er over,
fordi vogna stopper


Når de fant veien hjem, la jeg Emily på lekematta og lagde
middag, fordi jeg visste at så fort Erik kom hjem så måtte
vi nesten dra hvis vi skulle ha sjangs til å rekke leggetiden
til missy

Jeg rakk å komme til grua da Erik sier at stellebagen ligger hjemme,
så måtte kjøre gamleveien tilbake og så utover mot gran igjen
Kjapp tur innom smietorget, og ordnet et par ting.
Så dro vi videre til Erik sine foreldre, spiste vaffler og
Erik fikk farga håret sitt, og nei vi rakk ikke leggetid
Ikke i det hele tatt, frk. stuptrøtt kom seg i seng halv ni,
og sovna i armene mine på sengekanten.


Så da sov vi lenge i dag da i det minste.
Var helt i ørska jeg og heldigvis klarte jeg å lure
missy til to ekstra timer på øyet, og vi stod ikke opp
før elleve!


nam nam - 125 grader i ovnen til kjernetempraturen ble
mellom 60-65 grader!

Når jeg hadde fått stekt roastbiffen og
rydda litt opp her fikk Emily lov å spise
lunsj selv

okay, hvis jeg bare gaper høyt nok, og klemmer her nede....

*studere innholdsfortegnelsen*
økologisk saker ja - skikkelig digg!



Og når vi hadde fått tatt en dusj
(det behøvdes etter lunsj for på egen hånd, helt klart)
og skifta klær så kom Erik og Adrian =D

"jeg kan leke med emily sine leker"

Da de hadde lekt litt, ble det middag!


og tøffe gutter får så klart ketsjup smile fjes
det sier seg jo selv

sjeldent det blir tantebesøk uten et kinderegg
(jada jada, jeg vet det er torsdag)
og før jeg visse ordet av det var det bare jeg og Emily
hjemme igjen, for adrian skulle jo til bestefar, og
Erik skulle dra å klippe seg



jaja.
Vi får vel finne senga snart vi missy.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar