lørdag 8. januar 2011

Manduca'en min




Den kom i dag!

Virkelig imponerende leveringstid
i og med at jeg bestilte i den går formiddag

Bestilte den fra http://www.syvsjal.no/ og
de er visst kjent for utrolig bra leveringstid!

Ja, så hva syntes vi om den da?
Levde den opp til forventningene?





Absolutt!
Den var utrolig enkel å ta på seg, lett å putte ungen i,
jeg så at hun satt godt, og det var ikke tungt å bære i det
hele tatt - og hun veier tross alt 6,5 kilo!

Hun koste seg der og smilte, mens jeg rydda rommet hennes
og etter en halvtime slokna hun og jeg la henne til å sove videre
i senga si på rommet - og da sov hun en time!!




Det er vel ikke til å stikke under en stol at det er jeg som
er fotografen her i huset - kunne ønske det ikke bare var jeg
som fløy rundt og blitz'a så hadde det kanskje vært litt flere bilder
av meg og Emily og men... *hint hint*

Egentlig ingen grunn til å hinte for jeg har sagt det
en milliard ganger før - menn vettu *himle med øya*

____________


I dag gjorde vi et forsøk på å rydde leiligheten,
kom ikke så innmari langt, så det ser ut til at rydding
står på planen i morgen også gitt


Middagen i dag var lasagne og urtebaguetter
namenam
=)



Ja, jeg glemte jo forresten helt å nevne at
vi har meldt oss på
BABYSVØMMING
på nittedal!!

og fy søren så dyrt det er =p
men hallo, det er så klart verdt det
Får snart info om når det starter opp,
vet i hvertfall at vi skal gå hver søndag og at
det varer helt JUNI!

Lille selungen min kommer nok til
å bli overbegeisret over å bade med andre bebbiser
en dag i uka tenker jeg

*mimre om første gang hun var i basseng*


bittelille selen min og pappan hennes <3



Skal slenge ut et par video'er etterpå,
må bare få de fra Erik sin PC til min først!




God helg!





5 kommentarer:

  1. Om det er en trøst så er du ikke alene om å være den som tar bilder. <jeg må spørre min kjære om han kan ta et bile når jeg vil at det skal bli gjort, litt irriterende for han tar alltid med seg kamera på jakt for å ta bilde av dyr ol, men meg og barna?? Nei, det er ikke så nøye.
    Så stor lille shnuppa blir

    SvarSlett
  2. Det er en liten trøst i allefall. Syntes vi som er heite mammaer Linda og har så pene barn fortjener menn som vil ta bilde av oss men =/

    *sukk*

    Ja er hun ikke blitt stor??
    hun kan godt slutte å vokse en liten stund nå,
    vil gjerne ha en liten bebbis en stund til jeg ;)

    SvarSlett
  3. Vi og har Manduca. Men foreløpig er favoritten min fremdeles Sjaltaiet. Så Manducaen er ikke så mye i bruk.
    Men ser for meg at den blir mer i bruk når jeg begynner å bære på ryggen og ikke på magen.

    Mannen her er DÅÅÅÅRLIG på å ta bilder. Jeg må spørre han hvis jeg vil ha bilder av meg og mini sammen.

    SvarSlett
  4. manducaen er helt genial... elsker den, angrer ikke et sekund på at jeg bestilte den =)
    er mer og mer i bruk...

    her er det jeg som ikke er fotogen, men er jeg som ikke tar bilder - så er litt motsatt...

    SvarSlett
  5. Angel: Rart de ikke skjønner at vi gjerne vil ha noen bilder av oss med barna våre,
    ser for meg at om 10 år så sier Emily "gjorde aldri vi noe sammen a mamma" =p
    Greit da, kanskje litt overdrevet men.

    Ja, manducaen virker veldig allright på ryggen også, har ikke prøvd, bare sett det på video.
    Ser ut som en treningssak gitt å få ungen i det da ;)

    Kristina: Ja, ser for at den bare vil bli mer og mer brukt, hun virker så fornøyd opp i der =)
    Heldig du er da som får bilder med babyen din i hverfall *ler* =D

    SvarSlett