mandag 24. januar 2011

Emily's navnefest 22.01.11



Kunne sikkert ha skrevet
i timesvis om lørdagen, men tror jeg bare sier at
det ble en kjempeflott dag

og så får bildene si resten, for jeg har rett og slett ikke
tid til å blogge så mye akkurat nå



Etter mye om og men ble E'en endelig ferdig, alle hadde en plass og vi kunne
pynte med blomster og lys

gavebordet før gjestene kom =p

familien-ikke-se-i-kameraet


tok visst nesten ikke bilder av koldtbordet,
men det var røkelaks, eggerøre, spekemat, karbonader,
potetsalat, kyllinglår, roastbeef og remulade, cabaret
med spiralloff og lefser! nam nam!


marsipankake

gulerotkake

og i tillegg til de var det sjokoladekake, ostekake og kringle!


Kan ikke legge ut alt hun fikk på lørdag,
men her er noe av det:


Et nydelig og kjempestort prinsessealbum.
Så i løpet av uka skal jeg klare å få sortert ut og bestilt
bildene fra Emilys første måneder og putte inn her.

dåpsfat - med vekt,lengde,fødselsdato, tidspunkt, navn og
dato for navnefest

liten rosa veske

 som var et smykkeskrin

Og det har jeg nå har fyllt med smykkene hun fikk
tre kjeder, to armebånd og en bunadssølje


kjempe morsomme leker fra Onkel Ip, Emily digger de allerede

liten tutekopp

kuleste sparebøssa ever

Et lite smykkeskrin



Fra Ingvild og Mari fikk hun det største lammeskinnet
fra nøstebarn, og du kan tro mamma ble glad! =D

Det var vel den beste gaven vil jeg si, for det er noe
hun virkelig har bruk for i lang lang tid fremover.
Hun sov på det i natt, og vi har hatt en drømmenatt
med bare en gang opp for å få å pupp!




Hun fikk også "kjente fabler" barneservise, men det samme
som hun fikk til jul, alltså bæ bæ lille lam.
Derfor drar vi bare å bytter det til Lille Trille i stedet,
så er hun så heldig og har begge variantene.

Hun fikk et servise til "prins og prinsessese" servise,
det er et skikkelig fint! Men Tante Guri hadde ved en feil fått
prinsesettet, hihi, så hun måtte bare bytte det først.





sånn, da skal jeg gå å se på lillemor som har sovet
en time snart på lammeskinnet i sprinkelsenga
(er dette skinnet magisk eller?? O.O)


2 kommentarer:

  1. Nå har jeg vært og tittet sikkert 30 ganger på 2 dager for å se om det har kommet inn noe innlegg fra den store dagen! Så nå ble jeg sååå glad for at det endelig var kommet! Så nydelig dere hadde pyntet, så mange flotte gaver og ikke minst en skjønn tulle!! Kan nok tenke meg at dagen var fantastisk ja!! Synes det lille hjerte smykkeskrinet var såå nydelig! <3

    SvarSlett
  2. hihi, søta ;)
    takk for det :) Ja, syntes det ble en utrolig fin dag, mest på grunn av stemninga,
    virket som alle koste seg og syntes maten og kakene var gode, og Emily var eksemplarisk <3

    Vi må skravle på MSN snart ;D

    SvarSlett