mandag 31. januar 2011

Vi har babycall igjen!




SUPERNOVA BABYCALL
- endelig!




Vi bor i en relativt liten leilighet, alltså dont get me wrong,
den er akkurat passe for oss tre, men jeg kan vel ikke akkurat skryte
på meg at den er svææær liksom =p

Kjøpte topcom babycall da jeg var gravid, og HALLO- skuffende!
etter to måneder med frustrasjon, skuffelse, hat og dritt
så gadd vi bare aldri bruke den igjen

så nå snart åtte uker uten babycall (hvordan vi har klart det, ikke spør meg)
så har vi nå ENDELIG tatt oss råd til å kjøpe supernova.

Det jeg har savna aller mest er muligheten til å ha Emily sovende utenfor 
i vogna, topcom'en måtte være kobla til strøm hele tiden, så det funka ikke >.<

Hittil har den vært super, hører omtrent Emily snu seg i vogga vettu!
DEILIG! =D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar