fredag 28. januar 2011

Bilen min




Jeg er da en av de som har en bil
men ikke lappen

Ja, det er totalt meningsløst.

men jeg driver jo å tar denne lappen da,
var liksom bare litt bekkenløsning, en stor mage
og en nyfødt baby som kom litt i veien...

Og nå handlet det bare om å ta seg råd
for som de aller fleste vet så er det en helt sinnsyk
utgift å ta lappen


Det er liksom sjeldent jeg tar vare på kvitteringer, men denne måtte jeg
liksom putte i lommeboka syntes jeg.
Det er da pakketilbudet hos Lippert pluss baneleie.

Da var det bare å ikke bruke penger på
seg selv på en god stund.

men de beste tingene i livet er gratis, sier de jo! =)
sånn som i går da jeg stod i banken med denne hyggelige
mannen, og skravla gikk. Da oppdaget jeg denne som lå
på benken der...

"er den derre gratis eller?"
"det er den vettu, bare å ta"

Kjempestolt over å ha skaffet noe til MIN bil,
veivet den foran ansiktet til Erik når han kom hjem,
og sa at nå slapp vi å stå å skrape med alt mulig annet som
ikke er egnet for å skrape is lenger!

*hihi*


siden dette innlegget handlet om bilen min,
burde jeg kanskje vise den frem?




Det som er litt trist er at denne blir solgt
i løpet av året, for vi må jo ha en familiebil.
Og det er den jo ikke akkurat.
stakkars fine bilen min,
Tviler på at den råneren som kjøper deg behandler
deg særlig pent =(



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar