torsdag 6. januar 2011

Blir ikke mye blogging om dagen gitt



tiden flyr litt i fra meg
og det jeg har va tid går 
stort sett til den lille baby'en min <3



I dag kjørte bestefar oss til helsestasjonen for å se hvor mye
jeg har lagt på meg i det siste, og gjett om jeg har a!
Gått opp litt i underkant av 700 gram jeg på en måned!



Så tok vi en tur til gran for jeg hadde så lyst til å kjøpe
den rosa ulldressen de har på cubus, siden den andre var
helt tynnslitt

Skal legge ut bilde av hun i den i morgen, den er så fin!
Kan brukes om natta som pysj, og er kjempefin å ha på
i kjøreposen siden det er ull - ja, også er den lekker spør du meg!

Det ble to pysjer, men når hver koster 75 kr så er det ikke
store utgiften akkurat - hun hadde forresten vokst enda to centimeter


Den nye greia om dagen er å holde alt selv!
Og jeg syntes det var max supercute i begynnelsen,
nå derimot er det litt slitsom å gi henne en flaske fordi
hun SKAL holde den selv, dra den ut av munnen, dytte
den inn selv, flytte den opp og ned, og hun bommer MYE
og det blir melk overalt

*sukk*
holde bitesmokken sin selv


Må forresten kjapt dele med dere
hva som lå i postkassa mi i gååååår


oh my fucing god cutes wrapping and card ever!!


Gave fra søteste Elisabeth og Linnea Elise
til Emily's navnefest

Ikke så lett å se men det er en lilla fløyelsdrakt
og den er bare helt nydelig!

tusen tusen takk darlings <3



Til middag i dag ble det fløtegratinerte
poteter med franske urter, kantarell saus og
svinefilet som jeg krydret selv

og det var DIGG skal jeg si deg



I morgen skal jeg dra til oslo og shoppe
med søstern og Adrian
mens Erik skal passe missy og legge henne
Kjenner jeg får helt klump i magen bare ved tanken
men det er vel sunt for oss alle tre

Gleder meg litt til å dra ut,
men aller mest til å komme hjem og kysse henne
i panna <3

*suuuukk*





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar