torsdag 3. februar 2011

Kjøretime klokka 12.00




Emily har sovet sin første dupp i dag, og våknet akkurat
håper hun sovner igjen når vi begynner å kjøre allikevel

Føler meg litt teit som skulle øve på bakkestart og sånn,
også har jeg ikke hatt noen mulighet til å kjøre siden sist,
pga en pjusk bebbis

men men, det har vel Trine forståelse for tenker jeg.

Når vi er ferdig med timen hadde jeg tenkt å shine opp litt her,
så ringe mamma og høre om vi kunne ta den strikketimen i kveld

Jeg fikk nemelig garnet mitt i går og de tykke pinnene mine,
som ikke er noe gode å strikke med i  følge Ingvild
Haha! Sorry, jeg måtte bare =p

Vi hadde strikkedate i går skjønner dere, og satt som to
damer på 90 år og strikka i hver vår stol.
Hvem vet om det faktisk ikke er sånn vi sitter når vi blir 90
O.o
Vi som oftest ender opp de samme stedene,
og med de samme tingene i livet. Mer om det senere en gang.

Uannsett, jeg får bare bruke masse tid på teppet til Emily,
ta meg god tid og heller gjøre det sakte og ordntlig enn å
stresse med det å få masse hull og feil.

______
UPDATE
kjøretimen gikk veldig bra, Emily sov hele veien,
og jeg har siste time på mandag med vanlig kjøring før
vi begynner på bykjørring, glattkjøring osv.

=D
og da må jeg vel nesten også si at
JEG ER SUPERGIRA!!!!
... fordi Erik kom hjem og sa at han skal dra å se på bil
på lørdag! Og den bilen er fiiiiiin alltså!=O
Jeg vil, jeg vil, jeg vil... ha den bilen.
Hovedbilde
oh yeah
mer om det over helga forhåpentligvis! =D
I morgenen er det fredag, og mamma er snill
å kommer for å hjelpe med å starte med teppet til Emily.
Ja, det er tragisk at man i alder av 22 år ikke greier seg
selv når det kommer til å strikke et teppe, men det har seg nemelig
sånn at jeg er en jente med minst 10 tommeltotter.
Sånn ser Emily ut omrent hele dagen, med to fingre på det
samme stedet i munnen, mens hun klager og roper stakkars

man blir sliten av å ha det sånn.... (mamma også)



Noen som kan fortelle meg hvorfor jenta mi gjør sånn forresten

fallskjermhopper
Hun begynte når hun var sånn 3 måneder cirka å løfte armer
og bein når hun ligger på magen, men jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor...
Helsesøster sa bare at de helst skal ligge samlet
men hun gjorde jo alltid det helt til hun plutselig begynte å ligge
som en fallskjermhopper en dag... hm.


Nå er det hellstrøm og jeg skal finne pledd og pute
og forhåpentligvis ta en dupp når det er ferdig

trøtt.com




5 kommentarer:

  1. lykke til med strikkingen,jeg kan anbefale you tube som lærer. Når jeg ikke får tak i mamma eller tante tyr jeg til den, he he he. Teppe blir sikker kjempe fint. Om du vil strikke noe til deg selv kan jeg anbefale lue-heftet til arne og carlos lette oppskrifter ferdig på 3-4 kvelder:)

    SvarSlett
  2. hehe, youtube kan brukes til det meste ;D
    takk for tipset Linda :-*

    SvarSlett
  3. Lille nusselige flyvende vesla :) hihi!! Får håpe disse tannebissene hennes bryter frem snart, så slipper hun å bli så plaget! Skal bli morsomt å se når du er ferdig med teppet, kommer nok til å bli så fint atte! Stor klem

    SvarSlett
  4. Supergirl! <3 Helsesøster sa at de måtte lære seg å bruke armene til å støtte seg på, så damene på min barselgruppe fikk beskjed om å bruke ammeputa. Da hadde babyene deres ikkeno valg og måtte lene seg armene sine.

    Åssen bil er det? Den ser fiiiin ut :D

    SvarSlett
  5. Ja, jeg veit, og når jeg gir henne leker så samler hun så klart henda og leker med de, og lener seg på armene... Men hun lå jo masse på magen frem til hun var tre måneder, den derre "flyinga" kom liksom plutselig en dag, virker som hun syntes det er gøy å balansere på magen eller noe sånt =/

    Saab 9-5, 2004 modell =)

    SvarSlett