tirsdag 15. februar 2011

Babytreff på harestua


Lekende babyer


I dag stod vi opp tidlig for en gang skyld,
og da må jeg bare nevne at den snille babyen min har
begynt å sove hele natta tror jeg, tenkte det var tilfeldig bare først,
men i dag var tredje natta hvor hun sov til det ble mårran.

Så da krysser vi fingrene for at dette fortsetter,
gjør ikke meg noe å få sove helt til fem/seks før jeg må slenge ut
puppen, også er hun så snill at vi kan ta et par timer til på øyet
sammen i dobbeltsenga

Vi fikk kommet oss avgårde i allefall, og ble bare et kvarter forsinka
(sånn er det med småttiser, det slår aldri feil)
Var kjempekoselig å se igjen mange av mammane jeg kjenner fra
barnehagen, og et par av mammaene fra barselgruppa mi =)




Fikk beskjed i dag om at det ikke ble kjøretime denne uka allikevel,
litt skuffa, for vil gjerne bli ferdig med det da... men men,
da blir det dobbelttime på tirsdag, og bykjøring på torsdag neste uke.

GUL BIL *dunk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar