søndag 27. februar 2011

høystol




Emily er blitt 5 og 1/2 måned gammel og på fredag kom
pappan hennes hjem med høystol til henne

Foreløbig bruker hun den de 10 minuttene hun får middag,
ellers spiser hun i vippestol enda (grøt, frukt, grønnsaker o.l.)

Det er veldig koselig å kunne ha henne ved matbordet, og spise
middag sammen, og det virker som om hun digger å sitte oppe
i høyden å få med seg alt mulig =p


Stolen er fra IKEA, og koster omtrent ingenting.
Og lett var den å montere, rengjøre og med støttepute så
ser hun ut til (og hun protesterer om hun ikke er fornøyd, tro meg)
sitte veldig godt egentlig


yo,yo,yo - dette var en chill sitteplass...

melk er best, ingen protest *flire*

ska' jeg få noe anna godt eller maaaammaa???

hæhæ, jeg fikk middag pappa! spaghetti med kjøttsaus
*nomnom*




støtteputa er i stoff (og det er jo bare teit, for da
må den jo vaskes hele tiden) så jeg leker litt med tanken på
å trekke den om i "voksduk" sånn at jeg bare kan skylle den under
springen og tørke av den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar