fredag 11. februar 2011

Alene




I dagtidlig tok jeg Emily opp fra senga si og la henne mellom oss,
så vi kunne kose oss skikkelig før pappa skulle dra mot sverige.
Selv dro vi oss videre til halv elleve før vi gadd å stå opp,
mens han dro så tidlig som åtte.


Det ringte på i dag, men jeg var sikker
på at det var naboen, og jeg stod i bare truse og pysjoverdel,
uten sminke og med gulp i håret så jeg turte ikke åpne.

da jeg skulle legge Emily i vogna en times tid seinere,
oppdaget jeg at det hang noe på døra



og da skjønte jeg at det var tante Guri som hadde ringt på,
fordi hun hadde fått byttet gaven Emily fikk til navnefesten
(hun fikk jo prinesettet ved en feil =p)

Er det ikke fint?? =D
Vi spiste grøt i bollen i kveld!


Jeg har hatt middagsgjester i dag
og jeg disket opp med gryte med reinsdyrskav, potetmos,
brokkoligrateng og tyttebærsyltetøy

(ja, det var faktisk akkurat så godt som det høres ut som)


nammenammnam


Og til dessert, sjokolademousse surprise!

(jeg la nemelig en liten kokosbolle i hvert glass, hihi)



Snille mammaen min hjalp meg med å fikse strikketøyet mitt,
for det hadde så klart blitt borte noen masker *sukk* og
hun hadde med hjemmebakt brød til meg (oh yes, gleder meg til frokost) og
en pose nybakte kanelsnurrer


lånte Emily sin asjett jeg, jeg vil også være prinsesse


Lurer på om det er en liten bebbisjente som skal få lov
å sove sammen med mamman sin i natt alltså.

men, får vel strikke litt til vel før jeg tar kvelden.
Gleder meg til å dra på handletur med Ingvild i morgen! =D


2 kommentarer:

  1. Nam, idag var det mye som så godt ut i bloggen!! :D

    Benjamin fikk også sånn der spise-sett, bare at han fikk prins! Jeg synes det er så kjempefint! :) En flott gave å gi :)

    SvarSlett
  2. :D

    Ja, syntes prinsesettet også var skikkelig lekkert! Liker spesielt godt at bollen er litt mindre og dypere enn de fleste andre barneservisene :)

    SvarSlett