søndag 27. februar 2011

BABYSHOWER =D



På lørdag kjørte vi avsted til Lillehammer for
å holde babyshower for Mari'en vår som 32 uker på vei
og venter en babyjente 18.april!

Synd det er så langt å dra, for skulle gjerne vært der
mye oftere...

Jeg hadde lagd bleiekake med en body, smokkesnorer,
et par babysokker, en kaninbamse og massevis av
smokker




Vi var nesten bare mamma'er der,
så det ble nok av barn for Mari å kose seg med

Mari har definitivt den gravidgløden
 (som jeg aldri hadde -.-)


Emily storkoste seg med både filletanter, og
de hun aldri hadde møtt før...

blant annet Siw Merethe (bloggen hennes: http://ziwi.blogg.no/)



og hennes forlovede Andrè


De hadde med sin vakre sønn Didrik
som er 14 måneder


Er han ikke nydelig? <3



Ingvild hadde ordna pølser til mat,
og jeg rakk bare å stappe innpå en før min baby
var helt rød rundt øya og sigen.
Så da var det bare å hoppe ut og trille tur.
Frem og tilbake, frem og tilbake =p
Hun sovna da til slutt heldigvis,
og jeg rakk akkurat å komme inn til lekene vi hadde ordna!

Først tok en babyquiz, med spørsmål
jeg og Ingvild hadde "lagd" (les: funnet på internett)

Så hadde vi en "sett babyen på magen" lek,
med bind for øynene

deretter ble det "hva er smaken på babymaten",
med mango og fersken-mos
grønnsakslasagne
fiskeboller i hvit saus og
kalkun, potet, grønnsaker og saus

Planen var også å sjekke hvem som kunne
gjette størrelsen på Mari sin mage,
men det var visst ingen av oss som hadde tråd x)


hehe, Camilla har alltid de beste uttrykkene ;)


Så ble det kake
(som jeg hadde lagd, mmm, ostekake med bringebærgelè)


og ikke veldig lenge etter måtte vi reise hjemover...


Ingvild, Camilla og Lars-Emil lå bak oss hjem i det
kjipe været, ble en liten stopp på McDonalds da
*namme*

Jeg hadde tenkt å kjøre, men snille Erik
sa jeg kunne slippe når det var så dårlig føre,
jeg var ikke helt i form heller på lørdag.


så det

konklusjon - babyshower er morsomt! =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar