tirsdag 15. februar 2011

Libero.no




Jeg har en liten pampersbaby jeg, så det har
ikke vært mye liberobleier i dette huset.
Gir det vel et nytt forsøk igjen når vi er ferdig med
alle bleiene vi hamstra i fjor tenker jeg.
(og det ser ut til at det en god stund til)

men uannsett, jeg meldte meg inn i liberoklubben når
jeg gikk gravid og har samlet poeng i over et halvt år
ved å svare på spørsmål som kommer på mail en gang i blant.

Og vi har spart poengene til det dyreste som er i poengshoppen,
nemelig lamaze-elgen!
I dag kom den siste spørreundersøkelsen vi trengte, så nå er
elgen bestilt og på vei til oss!

Jeg fikk også beskjed i dagens mail om at  Up&Go boksen kommer neste uke,
og den inneholder
1 liten bleiepakke med Libero Up&Go nr. 4
1 pakke Libresse Invisible Normal Wing (14 stk.)
Up&Go-sokker med sklisikker gummi
3 stk. Libero svømmebleier
Libero smekker
Libero våtservietter
Libero toalettveske m/prøver



Jeg elsker gratise ting!

1 kommentar: