lørdag 19. februar 2011

Helgen startet med....

...real american pancakes
med sirup så klart


*yummy yummu, I got love in my tummy*


Og Erik hadde med skap hjem fra IKEA,
som vi har hatt lyst til å skaffe oss kjempelenge
(og JEG skrudde den sammen *stolt.no*

så fra forderdelig KAOS...


til ingenting....


til perfeksjon....


og ORDEN



Så kan vi "leve lykkelige alle våre dager" på det nydelig badet vårt
<3
Jeg var jo ute i dag, og koste meg skikkelig.
Bortsett fra litt kjip mammapanikk da jeg ikke fikk tak i samboeren
hele kvelden.

Søstern hadde vært å byttet inn den ene julegaven til Emily
(fordi vi fikk to av den samme leken) og fikk
disse i bytte =D

oh yes, superkule - flytt inn i vår lamazefamilie! Vi liker det!
og mamma hadde vært i sverige og kjøpt to smekker,
og en tutekopp til lille missy


Heldiggrisen vår som får så mye fint hele tiden =)

og heldige meg som nettopp fikk
påskeegg av kjæresten min.
Snilleste mannen man kan tenke seg!

Gleder meg til nok en familiesøndag med babysvømming i morgen

2 kommentarer:

  1. Du har blitt utforderett! Titt innom bloggen min så får du se ;-D

    SvarSlett
  2. Du kan jo ikke legge ut bilder av noe sånt godt og IKKE komme med oppskriften??? Må ha må ha!!! :D

    SvarSlett