mandag 7. februar 2011

Endelig kan jeg vaske klær igjen!





Da har jeg funnet frem vaskepulver, skyllemiddel og tørkestativet
og er klar for en kveld med vasking!! Hurra!!

små gleder

mens jeg venter på at neste vask blir ferdig
så strikker jeg litt på denne lua da som aldri blir ferdig fordi
jeg har rekt opp en milliard ganger
Jeg skylder på det jævla garnet som er umulig å strikke med,
jeg visste at det måtte være noe dumt med å kjøpe garn på rema 1000
(jada, jeg skylder på garnet når det egentlig er jeg som har ti tommeltotter)

og siden jeg synes litt synd på meg selv som har vaskekveld
(siden vi uannsett er inne på å unnskylde seg) så fortjener jeg jo å
kose meg med et stort glass saft og potetgull i pausene... ikke sant?

=D

3 kommentarer:

  1. Åh så deilig!! å ikke ha vaksemaskin er jo nærmest et lite mareritt med små tuller!! kos deg med strikking, vasking, saft og potetgull! <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vaskemaskin igjen snuppa :)

    SvarSlett
  3. hehe, takk jenter :D

    jeg koser meg masse, er en fryd å henge opp
    rene klær, og kaste inn enda en vask!

    SvarSlett