onsdag 16. februar 2011

Cafè tur



I dag har vi vært på farta vettu,
Ingvild kjører uannsett vær hun!
(i dette tilfelle haugesvis av puddersnø og glatt vei under... sukk)

Vi brummet avgårde til Gran og hoppet først
innom sporten for å handle workout gear til Ingvild som skal
danse zuuuuuumba! flinka!

så møtte vi filletanta til barna våre, hun er bare helt herlig <3
Det er alltid like koselig å skravle med Camilla, alltid!

vi spiste alle sammen baggis med curry-kylling, namme nam


Vi stakk innom NAV også fordi en av jentene hadde noen spørsmål,
og jeg og Emily ville hilse på bestemor.
Tror bestemor ble litt glad alltså for å få besøk midt på dagen =)

Da vi kom hjem stod mannebassen min å lagde middag til oss,
wok med svinekjøtt,grønnsaker og en tomatwoksaus som var innmari god =D

må forresten fortelle at lillemor har fått så langt hår nå at hun kan bruke sløyfe




aaaw, søta mi <3




til min store sorg bemerket Erik i går at Emily ikke ligger veldig godt i vogga lenger,
og han har vel rett... Hun er nok blitt for lang.

Så, i morgen flytter hun inn i sprinkelsenga, det vil si sprinkelsenga flytter inn hos oss.
Jeg er ikke klar for å ha henne på eget rom enda, pluss at hun får pupp i fem-seks tiden,
og da er jeg ikke klar for å stå opp å gå til et annet rom heller =p

Jeg hadde håpt at hun kunne bruke vogga en måned til, men men.
Den er jo så nydelig, og hun er så glad i den.


farvel fine vogge



hello fine sprinkelseng



5 kommentarer:

  1. Næmmen Gina da så jeg deg på Gran i dag da, jeg syntes et øyeblikk at jeg så deg men så var du borte og da hadde jeg en diskusjon med meg selv og ble enig med meg selv om at nei det var sikkert ikke deg. Hmmmm..... typisk meg.
    Skjønner godt at du synes det er trist å måtte ta bort vogga, for den er virkelig nydelig, men Emily har jo en utrolig flott sprinkelseng også.
    Og Emily var utrolig søt med sløyfe, husker første sløyfa til jentene mine, den var med borrelås som jeg måtte feste rundt et par hårstrå.

    SvarSlett
  2. gjorde du bente??? =( Jeg så ikke deg *snufs*
    Det er meg i nøtteskall vettu, super distrè og helt i min egen verden ;)

    Vogga er liksom så liten og søt, så det blir litt trist å ta den ut av soverommet.
    Men, prioriterer at ungen skal ligge behagelig selv om jeg syntes det er trist da, hehe :p

    Jeg er så innmari glad for at hun ikke har arvet mitt hårvekst, jeg var omtrent skalla til jeg var 2 år =p (og det er faktisk ingen overstatement)

    SvarSlett
  3. Ingvild: How cute AM I...?? :D

    SvarSlett
  4. Hei :))
    hvor har du kjøpt himmeltrekket med krone på?
    er det til sprinkelseng? :))

    SvarSlett