søndag 13. februar 2011

morsdag!


og min første morsdag har vært deilig...




Erik stod opp med Emily i 9-tiden, og jeg fikk sove
til klokka ble over tolv!
Og snupp var så flink i natt og våknet bare EN gang for pupp.

Så jeg har virkelig fått tatt igjen litt søvn.

Fikk frokost på senga også, og morgenkåpe i gave
som jeg har ønsket meg lenge!
=D



Som vanlig på søndag var det babysvømming
på planen i dag, og i dag var Ingvild, Olav og Lars Emil også med
Det ble ikke helt supert i dag for lille miss siden ingenting gikk som
planlagt, verken med soving eller mat.
Men men, blir nok bedre neste gang

Når vi kom hjem ble det fiskegrateng til middag,
og når Emily skulle legge seg kom Olav for å hjelpe Erik med
å hente bordet vi kjøpte av naboen.
Det veide nemelig et halvt tonn og, ja det var to dritslitne
gutter som kom inn med bordet til slutt.
Jeg syntes det er kjempefint, og vi fikk det for bare 500 kr,
enda det er verdt 7000 (O.O)

Så nå må jeg ut en dag til uka å kjøpe nye gardiner,
hihi, og finne et par duker som passer til det bordet.
(jeg bare elsker unnskyldninger for å forandre litt i leiligheten)

Emily hyler av glede når hun får lov å henge oppned

superblid oppned-bebbis



I morgen er du 5 måneder!!! =D
og vi skal på kontroll på helsestasjonen klokka 12!




4 kommentarer:

  1. Liker sokkene dine. Hvor har du fått tak i de?

    SvarSlett
  2. Indiska =D

    Jeg digger dem! de er helt slitt nå stakkars etter nesten to års bruk =p

    SvarSlett
  3. Så HERLIG det nederste bilde var! Har ikke prøvd å ta ho opp ned enda jeg.. hihi! Ser ut som om Emily har fått mer hår??? Stemmer det eller? Stor mosekose fra oss <3

    SvarSlett
  4. haha, jaaaa, herligste <3
    ja, vet du, nå skal jeg snart prøve sløyfe igjen tror jeg, for dette håret vokser veldig om dagen (klør i fingra vettu på å ta i sløyfe :p)

    Du må teste ut om Linnea digger å være oppned,
    Emily har likt det lenge, hun åler seg nedover sjøl skjønner du

    Du?? Jeg har tid i dag til en liten chat-date?
    interessert??? :D

    *kose*

    SvarSlett