søndag 6. februar 2011

Fetter Adrian



First thing first...

Det blir mest sannsynlig BIL på oss i løpet av uka!
*danser rundt og synger*

OG i morgen blir vaskemaskinen vår reparert!
*danser rundt og synger igjen*



Ellers generell oppdatering er at strikking er vanskelig,
og være barnevakt når man har baby er slitsomt.

Fetter Adrian har vært hos oss fra i går kveld til i dag formiddag,
favorittgutten til tante Gina og onkel Erik

Vi har kosa oss masse, og i dagtidlig lå vi alle fire å tulle og tøysa
i dobbeltsenga. En forsmak på hvordan det ville vært å være en familie
på fire, men ikke fristende i det hele tatt.
Kanskje det blir en til når Emily flytter ut. Hehe.
DET er fordelen med å få barn tidlig vettu.



Adrian og Emily - som vi elsker dere begge to <3



kose i armkroken <3


Det ble visst superlettvin middag i dag,
take-away burger, vi har jo som vanlig på søndager
vært på babysvømming! =D

Emily har vært i så innmari godt humør de siste
dagene, og gud som hun kosa seg i vannet i dag.
Lå på flytematta å spiste på lekene, og bare kosa seg.
Svømte rundt som en gærning med beina når Erik dro henne
rundt både på ryggen og magen.
Lille sel.

Ja, også dukka hun under vann i dag!
Mamma tørte nesten ikke se på, men trakk pusten selv og
så allikevel. Syntes litt synd på henne fordi instruktøren er
litt hardhendt synes jeg, og hærjer veldig med ungene, stresser
de litt opp liksom =/

jaja.
Gleder meg til neste gang i hvertfall! =)

Jeg får vel rydde litt jeg da som får besøk
av repratør i morgen, og legge litt planer for
alt jeg burde ha gjort for lengst, så jeg får gjort litt denne uka her!

*sukk*

kjedelig

2 kommentarer:

  1. Så koselig med besøk da!! Det er en award til deg i bloggen min <3 Klemmer

    SvarSlett
  2. aaw, så søt du er da! <3 :D

    SvarSlett