tirsdag 15. februar 2011

tirsdagskveld



Gleder meg til en skikkelig chill dag i morgen,
mulig det blir en liten cafetur på Gran da med pingvill og camilla da =)

Når Erik kom hjem i dag og vi hadde spist middag,
dro vi en tur til europris for å titte litt.
Jeg har vært på leit etter en liten boks til å ha ved stelleplassen
til å ha småtteri, blant annet tannbørsten

hihi, og denne var jo såååååå søt <3

 
Fikk pakke i posten i går fra tyskland,
Erik har nemelig litt familie der nede.

Det var kjempekoselig gjort av tante Bitten å
handle inn klær til Emily og sende oppover =)


 


storjente-klær
Jeg klarer liksom ikke å se for meg at du etthvert
skal passe så store klær...



Emily er forelska i sitt eget speilbilde om dagen...




speil speil på babygymmen der, hvem er søtest i verden her



nei, alltså, jeg ække noe særlig glad i løfte hodet mitt
for å titte meg rundt i verden...

Jeg er så søt at mamma nusser på meg hele dagen jeg *hihi*



Får vel bruke kveldene til teorilesing igjen snart vel
*sukk*
er jo bare å få tatt denne prøva og bli ferdig med det snart



 
Jeg elsker e-bay
*glede seg til carter's stellebagen min kommer*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar