onsdag 23. februar 2011

feber =(



Emily kræsja helt klokka seks i går,
og siden har hun vært på soverommet...

Vi vekte henne klokka åtte for å gi henne en flaske,
så igjen klokka ett for en flaske til, så våknet hun av seg selv klokken fire
og fikk pupp,og så våknet hun igjen klokken seks.

Siden klokken fire har hun vært glovarm, og klokken seks
gråt hun hver gang jeg tok på henne ='/
Skikkelig febervondt tydeligvis.

Hun fant ikke roen verken på armen min, eller i dobbeltsenga
sist gang jeg la henne igjen, så til slutt tok hun smokken og la seg på siden
i senga si... mens hun småhulket og virket helt klart pjusk ='(

Når hun våkner igjen skal jeg skifte bleie igjen, og gi henne en flaske til
så hun får i seg mere væske.

Så mens jeg sitter her grytidlig så kan jeg like så godt strikke mens jeg
venter på at lillemor skal våkne igjen da.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar