tirsdag 8. februar 2011

Første kjøretur!




Ååh, for en fryd!
Sitte så behagelig, ha massevis av plass,
ingen støy, aircondition, radio
(yes, hadde ikke det engang i golfen -.-)

Kjørte innom gran for å få tak i sånne biteringer
som kan kjøles i kjøleskap.
Egentlig så er jeg kjempeskeptisk til det, fordi
jeg mener å ha lest noe om at det ikke er bra...




Hadde jeg ikke vært så desperat så hadde jeg driti i det,
men akkurat nå er jeg villig til å prøve alt,
siden Emily både gråter og hyler om dagen, og jeg føler
meg så hjelpesløs =(

Tenker som så at hvis det virkelig er farlig så hadde de ikke solgt
det, og jeg putter de i kjøleskapet da (tror det var noe om at
det var biteleker som skulle fryses som ikke var bra...)

anyway

Når jeg var innom ringo så falt jeg selvfølgelig for fristelsen
av å kjøpe disse

nusselige loddne tøffelusser *babyprat-stemme*


 Og ja, det er kjempenødvendig *kremt* fordi jeg
er fæl på å la ungen min kose seg i pysjen til langt på dag,
og hun har ikke så mange sokker... Da er det kjekt med tøffler,
fordi det passer jo så mye bedre til pysj! =p

hehe, se, jeg er opptatt av hva barnet mitt har på seg!

også ble det en ting til da
(men totalen kom bare på 144 kr alltså)


Jeg får jo aldri lov til å holde flaska lenger,
av en viss sta ung frøken....

 

Så da jeg overraskende fant DENNE som var fra 4 mnd +

Så tok jeg den like så godt med hjem

Så vær så god bebbisen min, håndtaket kan brukes på alle
flaskene våre, så da er det lettere for deg å holde selv
uten at det ender med en flaske på gulvet

sippycupen kan du bruke når du skal få vann,
for det er du fortsatt ingen fan av dessverre, men jeg gir ikke opp
(og nei, jeg gir ikke ungen min saft før om lenge, så da trenger
ingen å råde meg om det)


Da vi gikk trilletur i dag kastet jeg hodet neddi
postkassa (jøsses, det hørtes brutalt ut =p)

og der lå det en liten pakke...




Smokkesnor fra rockymybaby.com

liker det




I morgen skal vi besøke Ingvild og Lars Emil,
og på kvelden blir det middag hos svigers.

Torsdag skal jeg ha kjøretime igjen,
og skal bruke kvelden til å lese teori.

Lengter etter fredag og helg allerede jeg,
aller mest fordi jeg ønsker meg en dag å sove lenge på
*gjesp*

å der kom jeg på at samboeren skal bort i helga ja,
og at jeg IKKE får sovet lenge en dag allikevel =(
æsj





2 kommentarer:

  1. Hehe, synd å ikke sove lenge da! Den flaska så genial ut :)

    Yiggah

    SvarSlett
  2. Ja, merka jeg ble skikkelig skuffa da jeg kom på det :p (Jeg er max gullfisk og glemmer sånt hver gjerne hver femte time, haha x)

    ja, genial! :)

    SvarSlett