mandag 7. februar 2011

Mandag



Da var det mandag igjen,
kjøretimen ble utsatt til torsdag siden jeg sitter her å
venter på repratørmannen som jeg ikke aner når kommer ennå.

Emily tar en dupp, og når hun skal sove neste gang blir det
i vogna, jeg trenger litt frisk luft kjenner jeg etter natt uten søvn.
Lillemor har hatt mye vondt i natt, og gnagd i stykker smokken sin omtrent,
virker som hun er en av de uheldig som er kjempeplaget når hun får tenner

I munnen er det to kuler, og når hun får pupp nå biter jeg tenna sammen fordi
hun gnager med de steinharde kulene. Aue =/

Ikke at dagen har vært noe særlig bedre heller, kjempesurvete og
skal bare ligge på magen min og gnage i stykker de to favoritt bitelekene.
Sikler ned hele meg, så jeg må sifte på både henne og meg selv hele tiden.


Æsj, ble skikkelig klageinnlegg det her.


For egentlig er jeg kjempelykkelig akkurat nå, for lånet er i boks,
og bilen er satt av til oss!




Saab 9-5 2 0T Vector
Automat
2006 modell


Avtagbart hengerfeste             
Xenonlys
Bagasjeromstrekk
Cruisekontroll
Elektrisk sete m. memory
Elektriske speil
El.vinduer
Farget glass
Kjørecomputer
Klimaanlegg
Midtarmlene
Multifunksjonsratt
Oppvarmede seter
Radio/CD
Sentrallås
Servostyring
Skinninteriør
Sportsseter
ABS-bremser
Airbag foran
Alarm
Antiskrens
Antispinn
Sideairbager
Startsperre
Stålbjelker
Lettmet. felg sommer
Lettmet. felg vinter
Metallic lakk
Parkeringsensor bak
Sommerhjul
Takrails
Vinterhjul



ÅH, VI ER SÅ HELDIGE!!! =D




Jeg er bare litt for trøtt til å juble akkurat nå *gjesp*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar