torsdag 17. februar 2011

Hjemmekos


I dag har vi bare vært hjemme,
deilig for Emily med noen sånne dager i uka,
bare leke, sove, spise og kose

Ja, mamma er litt fan av sånne dager også ;)

Hun har vært så blid i dag atte, så jeg har fått
ryddet masse, fikk til og med flyttet sprinkelsenga inn til oss.
Det var kjemperart å ta ut vogga...

Hun fikk sove to lurer inne på soverommet i dag,
og det gikk kjempefint, hun er jo allerede vant til den senga
siden hun har sovet i den på dagen, så det er jo ikke noe problem.

Var flink husmor i dag (=p) og lagde middag til Erik kom hjem,
mmmm, og det var skikkelig digg!




ovnsgratinert kyllingbryst i kremet saus med tagliatelle


I morgen blir det skikkelig amerikansk middagsmat!
Erik gleder seg allerede ettersom jeg skjønte ^^,

Er helt gåen i dag, var så dum å ble opp til halv to i natt,
og Emily lå å lo i søvne så jeg hørte på det,og sovna sikkert ikke før
kvart over to

og så våknet hun allerede halv fire fordi hun hadde bæsja, og etter det
husker jeg ikke hvor mange ganger jeg i halvsøvne amma og skifta, og
putta inn smokk, eller ja.... *gjeeeesp*

Så det blir bare en time med strikking  når hun har lagt seg i dag,
før jeg går å legger meg også.
Mulig vi ser fritt vilt 3 sammen først da... hah, der ser du , unnskyldninger allerede.



bestemors gullklump <3

og mamma sin.. og pappa sin... og tante sin... og bestefars og,ja.
Alle sin gullklump =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar