torsdag 10. februar 2011

Det snør, det snør...




og det snør, og det snør, og det... ja, you get the point.
Helt siden jeg stod opp har det snødd.
Og så klart hadde jeg kjøretime på dette helvetes føre.
Syntes det gikk ganske så dårlig, så nok om det.

Emily har en sånn please-underhold-meg-konstant-mamma-og-la
meg-få-ligge-i-fanget-ditt-hele-tiden-helst-dag

STERK!

hehehehe, her kan jeg ligge å le av hvor teit du ser ut
med det store kameraet foran deg mamma!

favorittstillingen er fortsatt... oppned! oh yes!
En helt ny vinkel på verden!



I går var en lang dag, vi ble plukka opp av Pingvill og Lil'Biscuit *høhø*
i tolv tiden, og vi tok en liten trilletur etter litt skravling, noe som førte
til at Emily sov leeenge, helt til Erik kom hjem fra jobb faktisk.
Så var det hjem og pakke mere, fikse tørr bleie og litt sen fruktmos-lunsj
før vi kjørte videre til Jaren for å spise middag.

Tante Sissel hadde hatt hovedansvaret for middagen ettersom jeg skjønte,
og det var deilig indrefilet av svin, hjemmelaget fløtegratinerte poteter, grønnsaker og saus.
Også fikk vi sjokolademousse med melkesjokoladebiter (namnamnamnamnam) til dessert

Så bar det hjemover da, over leggetid, men måtte innom roa en tur og hente
en sånn varmepute til korsryggen min (som er så aue) og da våknet jo hun som
akkurat hadde sovnet og.. uff, ja alt ble bare blæh egentlig.

Hun sov så hardt da vi kom hjem at hun nesten ikke ensa at jeg kledde av henne,
tok på tørr bleie og pysj og bar henne inn på soverommet.
Så halv ni ble det seng her i går.

Nå har jeg tenkt å komme meg på kjøkkenet,
og jeg tror det er en mann som sitter i Oslo akkurat nå å gleder
seg til å komme hjem til dagens middag.

Får vel slenge den inn senere idag! yumsy! =D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar