fredag 4. februar 2011

Ser ut til at bloggen må lide litt



for nå har jeg begynt på teppet, og dette kommer til å ta
laaaaaang tid



Mamma var snill å hjalp meg med litt forskjellig i dag,
og hun har lovet å hjelpe meg å lage fin kant rundt til slutt
So far so good, et hull hittil, men det har jeg gått tilbake å fikset nå,
var visst ikke så lurt å se på film og strikke samtidig allikevel

I morgen blir det lørdagskos i dobbeltsenga,
mamma, pappa og lille miss <3
Før pappa drar av gårde til drammen og ser på bil

Tipper det blir det litt øvelseskjøring når han kommer hjem igjen.

Må bare skryte til av Emily som sov TRE timer i vogna si ute i dag
(tror du mamman hennes sjekka ofte om hun levde eller =p)
fingrene er fortsatt i munnen og skrikene kommer i ny og ne

mamma sa jeg fikk tenner seint, og Erik fikk tenner seint
og det er visst ofte arvelig. Så stakkars bebbisen min som skal ha det
vondt i mange måneder =(


må vel bare ha såpass selvironi og vise hva som
skjedde i dagtidig da jeg skulle sjekke ut om den halsen tingen
i det hele tatt gikk over hodet til Emily

... den gikk i hvertfall på hodet, PERFEKT som....

LUE!!! XD



legg merke til at Emily ler av mamman sin på det første bildet



For å se det positive i det da, jeg vet nå at jeg kan
strikke en lue til babyen min (husker jo hvor mange masker jeg brukte)
med et deilig garn når jeg får kommet meg til butikken
(dette er BOMULLSGARN liksom, omg)



anyways...


middagstips ligger på "ginas kjøkken"

2 kommentarer:

  1. Hihih!
    Lurer på hva snuppa tenkte når hun gliste på bildene :P <3

    SvarSlett
  2. kan vi se baksiden oxo. thi hi. tulla. Flink du som tør å prøve, dette kommer til å bli bra. hilsen Gamlemor

    SvarSlett