lørdag 4. desember 2010

prinsessa mi




Er så uvant å se Emily i "people clothes" som jeg kaller det
vi henger jo stort sett i pysjen her hjemme,
og når vi drar ut har vi på bamsedress, og
da er det mest behagelige strømpis og ullbody under.

Så bukse.. og genser, det er liksom sjeldne saker.

Men se da... SÅ nydelig!

supermodell

lange supermodellen

peke

Ungen min er dessverre tv-slave
Jeg prøver alt jeg kan for å unngå at hun glaner
på denne tv'en da, men hun vrir hodet på alle mulige måter
*sukk*
det eneste som funker ved babygymmen er å bygge opp med
et teppe, så det blokker for tv'en rett og slett.

Hun trener litt på å sitte om dagen
(jada, fryktelig lite om gangen, toppen et minutt)
og her sitter hun alltså i sofaen og chiller'en med pappan sin
og hva tror du hun ser på?
mamman sin med kameraet som prøver alt hun kan for
å få oppmerksomheten hennes?

nei... tv'en =p


I går dro vi til Roa etter middagen
(fiskegrateng og poteter)

for å bade i stort basseng! =D

Emily's andre gang, og jøsses som hun digger vannet!
Bestefar og bestemor kom ned og ble med oss også
Så Erik og pappa badet med Emily, mens jeg og mamma
stod ved kanten, klare til å pakke inn snuppis i håndkle
når de var ferdige.

Mamma tørket, tok på bleie og klær i garderoben,
og hun bare koste seg hele tiden =)
Fikk på seg gode varme klær, og bamsedress,
fikk sitte i bilsete sitt med smokken, og da ble hun så trøtt
at hun sovnet så fort vi kom  i bilen.

Mamma hadde med en gave fra Onkel Lars og Marit også,
og seeeeee!

Fiiiiine kjolen!
Akkurat sånne klær bare digger jeg!

og ikke nok med det,
et utrolig deilig skjerf!


Jeg har brukt siklesmekker fra nameit hver
gang vi har vært ute i det siste sånn at hun skulle
ha noe i halsen liksom (har bare et par høyhalsede bodyer)
men nå trenger jeg ikke det lenger, dette skjerfet var skikkelig
deilig =D


middag ble ost og skinke pizza,
og kveldkosen ble sjokolade og ostepop

eyh... det er lørdag!

(hver dag for oss tydligevis =p)



Snuppis har begynt å gripe ting den siste uka,
og for hver dag som går blir hun flinkere til å
koordinere hendene sine - her bruker hun sopperangla
som slagvåpen, hehe =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar