lørdag 25. desember 2010

1.Juledag




Det ble en kjempefin julaften i år
<3
på dagen fikk vi besøk av både
min og Erik sin familie til
grøt

og på kvelden ble det skikkelig
julemiddag på bare oss to


Emily sitter å beundrer juletreet på mårra'n



Og en liten heldiggris fikk lov å åpne
en pakke tidlig på dagen fra bestemor
En av tidenes tøffeste leker fra Kina
*må oppleves*






Det ble noen pakker under treet til slutt ja

Og Emily fikk lov til å bade i alle pakkene


Vi fikk så mye fint, har ikke tid til å legge inn
alt vi fikk, men her er noe av det Emily fikk

Lamazedragen og Lamazehesten

Ole Brum tøybok

Stor Minni Mus bamse

Matskjeer - perfekt tante Ingvild ;D


KULESTE ugg'sene ever!

Kjente Fabler - Bæ bæ lille lam
asjett, bolle, kopp og eggeglass


Asbjørn og Moe's eventyr

hjemmestrikket vognteppe

deiligste ulldressen!

familiens lille stjerne - sleeping beauty
pysjer

to ullbodyer og en ullstilongs

rosa strikkekjole

søte heldressen

hotpants og legwarmers
(hehe - tøøøøft)

burberry kjole til hun blir litt større


og burberry kjole som passer nå snart


skikkelig sukkersøte bodyer


__________________



Og her er noe av det jeg fikk


Ed-hardy sko *megaelsk*

Ed-Hardy topp

Nemi årsplanlegger
kjekt nå som jeg faktisk ha et par hundre ting
å holde styr på

ut-på-byen-veske
(og hvem vet hvor lenge det er til jeg får bruk for den =p)

Magic Bullet
*ler*
En TVshop maskin som kan gjøre en hel masse
Kanskje jeg får brukt den masse nå som jeg
skal begynne med babymat

Stooor teflonkjeke *overlykkelig*

8 kule kaffekopper og 8 asjetter


årsabonnement på bladet "Mamma"
*susse Ingvild på kjakan*

Så masse fine gaver, både jeg, Erik og Emily
har vel fått mere enn vi kunne drømme om
________________________


 

I dag har vi ligget rett ut både jeg og Erik
Han småsyk, jeg ikke veldig pigg og stakkars
Emily klør og klør, og sikler i litersvis
*sukk*

Er så kjipt å se henne sånn,
Dumt at man aldri kan vite når de tennene
kommer, for de kan jo ha vondt i månedsvis før
de kommer ut, og noen bare et par dager før de kommer.
Ja, også finnes de som ikke har noe vondt.
Umulig å vite


Hun har plutselig fått et  kjempe behov
for mat også, så i dag gikk den første
bittelille t-skjea med grøtpulver i flaska.
En halv t-skje da, så ikke svære greiene,
men jeg ser at det er nok på tide å begynne
å sakte tilvenne systemet hennes med tynn velling
for hun er og blir et matvrak, og har plutselig begynt
å spise nærmere 200 ml med erstatning.



I morgen blir det kanskje oslo tur
og familietreff
men siden Erik er pjusk, Emily bare
spiser på henda sine og surver hele tiden og
jeg har kjempevondt i fingra etter
at jeg skifta bandasjer i dag og klarte å
rive opp noe, så de begynte å blø igjen
så vi får se hva det blir til

*gnage gnage gnage*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar