mandag 6. desember 2010

pakker i posten er så gøy!



Emily hadde en litt dårlig morgen, og etter MYE styr
sovna hun nå endelig igjen i vogga si, men for å da la henne
få et par timer søvn (for det trengte hun) så stod jeg også opp.
Hun sover så mye bedre om hun har det helt rolig rundt seg.

Lille gulpemor hadd gulp i hele håret og nakken,
til og med øret - så da ble det en formiddagsdusj med pappa.

I dag kom det masse pakker i posten



morroooo =D

var litt forskjellige, noen julegaver, noe til navnefesten
og litt til Emmis

Ed hardy drakt til Emily
som passer til våren regner jeg med

- cause she is, oh yes.


Tenkte jeg skulle bli litt flinkere til å bruke de få
klærne vi har til Emily (annet en pysjene alltså) nå før de blir for små
Så i dag hadde hun på seg sin første olabukse
og hun var så klart til å spise opp,
med body'en
NEW BABY ON THE BLOCK
til

*kose seg med nye leken sin*


Har hørt at havregrøt er bra for melkeproduksjonen,
så kjøpte noen sånne porsjonspakker i går.
Og nam - helt glemt hvor godt havregrøt er!
Så det har gått noen tallerkner siden da...
fått helt dilla
^^,



Til middag i dag ble det Erik's favoritt
Kylling med ris

nammis


Om jeg skulle gi et tips til andre småbarnsmødre
så tror jeg det ville bli å bruke potetmel på stumpen.
Emily fikk bare A-krem i begynnelsen, så en liten stund fikk
hun sink salve, men nå er jeg bare helt frelst på potemelet.
Alltid tørr og god på rumpa da =)




Snille Erik dro til Nille å kjøpte små plastikkbokser jeg
kunne ha det i, litt lettere å ta med seg i stellebagen da.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar