fredag 17. desember 2010

Nabobesøk




Jeg og Erik rydda
og vasket hele leiligheten i dag
*peeewh*

Fordelen med å ha en liten leilighet
er helt klart at det faktisk bare tar et par
timer å shine den fullstendig om man vil.

Vi skulle nemelig få nabobesøk klokka to
Tidligere i uka inviterte jeg Leona og datteren
hennes Maud på gløgg nemelig.


Kjempekoselig, Maud la sin elsk på Emily med
en gang, og bare satt å smilte og så på henne.
Men alle lekene til Emily var nok enda litt mere spennende.
Og som de fleste jenter på fire år så drakk hun ikke gløgg
men den fantastiske kaffemaskinen fikset en kopp kakao
til henne, så no stress.

Og snille Erik kjøpte kinderegg til henne da han var på
butikken og skulle plukke opp noen julekaker

(nei, jeg har ikke bakt en damn shit i år)




Og se hva Leona hadde strikket til Emily!! <3
åh, de var bare så utrolig fine!! *sukk*


Ble et tidlig bad i dag, siden Erik skulle til hønefoss
og jeg ikke klarer å bade henne selv *tåre*

Lille badeselen min, med... badeselen sin *hihi*


hæ? skal du bort i kveld pappa!?

Så da sitter jeg her alene da.

Jeg er så sår om dagen, skal ingenting til før
tårene spruter. Tror det er hele greia med amminga
Jeg tar det nok fryktelig hardt, og merker at jeg ikke
har lyst til å snakke om det med noen.
Det gjør det bare værre når folk spør.

Jeg vil ikke måtte forsvare meg, og samtidig så vil jeg
ikke høre at det greit heller, vil ikke ha verken medidenhet
eller forståelse... uff.

Jeg tar det bare så utrolig tungt og føler egentlig
bare for å være for meg selv.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar