mandag 27. desember 2010

Familyday =)




Erik blir bare tettere og tettere,
og Emily har hosta en del i dag.

Går jo å håper på at hun ikke skal bli
syk, men regner vel med at det snart slår
skikkelig ut på henne også.

Erik reiste en tur i dag til babyshop for
å kjøpe et par ting.
Vi fikk jo en del penger til jul så
vi kunne kjøpe det Emily trengte.
Og hun trengte absolutt en ny vippestol,
den andre er alt for liten og hun sitter ikke
godt i den lenger nå som hun er blitt så lang
*snufs*

Jenta mi, som bare blir større og større...

Uannsett, den var kjempefin,
og på tilbud og kom med en sånn
lekegreie til - skikkelig fine treleker.








Det ble en liten tur ut allikevel,
siden det var såpass mildt i dag.
Var vel fem minus når vi reiste til gran.

Der møtte vi mamma, pappa, Wera og Adrian.
Stor familie på tur, hihi.
Satte oss på cafeen for å spise og som jeg regnet med
møtte vi på masse kjentfolk.

Stian og Line som vi ikke hadde sett på lenge blant annet,
også møtte jeg et par mamma'er as usual,
ja også møtte vi Hanne og Odd - og vakre lille Henrik.
Skikkelig gromgutt da!! =D

Erik hamstra pampers på Rimi, mens jeg kjøpte
kubbelys på Nille som jeg skal prøve å stryke på
bilder av Emily, til navnefesten.
Spørs om jeg får det til men... yeah yeah =)

Jeg fikk kjøpt inn det jeg trenger til Emilys smaksprøver
og planen er vel å begynne på litt babymat i morgen.
Men siden hun får velling, og det virker som hun har fått
litt avsmak på malten i det siste, så kjøpte jeg sviskemos.
Jeg kunne så klart lagd selv, og regner med at jeg skal
gjøre det også etterhvert, men er så redd for at hun
skal bli hard i magen så ville at hun helst skulle få i dag.

Så, det ble Emilys første smaksprøve.
Og det måtte vi så klart filme =p





Vi driver forresten å leiter etter videokamera om dagen,
men sliter med å bestemme oss for hvilket vi skal ha.
Men få ut fingern snart, for det begynner jo å haste litt,
er jo så mye som skjer om dagen - vil jo gjerne ha minnene
fra hun var bitteliten bebbis <3


peace out

2 kommentarer:

  1. Så søøøt hun er :)
    Må nå si at det var bra kvalitet på den filmen da :)

    SvarSlett
  2. hihi, ja er hun ikke?? :D
    Er filmet med telefonen min, Xperia,
    så er bra kvalitet til å være telefonkamera ja, helt klart! =)

    SvarSlett