tirsdag 21. desember 2010

Det nærmer seg tid for smaksprøver =)




Ikke heeelt enda da.
Blir vel over nyttår engang tenker jeg

Så i dag kjøpte vi inn denne


økologisk risgrøt
mildt for magen



som vi kommer til å bruke til velling tenker jeg.
Til smasksprøver blir det kokt gulerot ,
og helt sikkert potet, kålrot, og muligens andre grønnsaker
most.

Av kjøpt mat er det disse jeg har lyst til å prøve ut
aller mest
hipp god natt risgrøt med grønnsaker
hipp banan og fersken fruktpure
hipp eple- og sviskejuice











                                                                     alle er fra 4 mnd selvfølgelig

Jeg liker hipp jeg.
Økologisk er snasent.
hihi


 
Gleder meg så fælt til å se om
hun går mere opp i vekt med litt ekstra kost
i tillegg til melka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar