torsdag 2. desember 2010

dumme været =/



Å bli innestengt på grunn
av 20 minusgrader er jaggu kjedelig!

meeen, dagen flyr nå allikevel når man
har en liten en og masse tid til å bare kose kose kose

kose pappan sin

flørte med kameraet

vise seg frem!




Vi har nå i hvertfall hatt en koselig vanlig dag
Erik pakket inn julegavene og jeg laget calzone til middag
Emmis har hatt en dag med leking/spising/soving igjen

Deilig, sovedyret mitt er tilbake <3


Hun har blitt så uttrykksfull i det siste, og lager så
mange geniale ansikter

dette blikket og et hevet øyenbryn for eksempel...
hehe, ganialt

________


Middag ble som sagt calzone

pizzadeig (vann,gjær,mel,salt og olivenolje)

røkte pølsebiter stekes med masse paprikapulver og basilikum

tilsatt tomatpurre, sopp og mais

ferdig resultat med litt ost på toppen =D
kjempenam!


Emily satt i vippestolen sin og å så på oss
lage middag og vaske kjøkkenet,
helt til det ble så kjedelig å se på at hun sovnet


To gaver kom forresten i posten nå,
gleder meg til å se hva som dukker opp i morgen =D


20 julekort til familie og venner


snakker om posten,
julekortene kom for en stund siden da,
men nå er de skrevet på og har fått adresser!
Så da shippes de vel avgårde i løpet av helga =)


lurer forresten på hvilke ond person som står bak
denne alt for gode sjokoladen, sånt er farlig å lage!!! O.O

*stappe inn en bit til*

kanskje jeg må ønske meg joggesko til jul...
*sukk*





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar