tirsdag 7. desember 2010

home alone




Dagen startet med noen som trengte litt
mere søvn, og fikk lov å ligge å dra seg i vogga si
til kvart på tolv

babyer har også lov til å ligge å dra seg i blant
^^,

Jeg og Erik spiste bløtkokte egg til frokost og
gledet oss til å sjekke postkassa...

og det hadde vi god grunn til - for der lå det pakker ja! =D
En pakke med smokker jeg bestilte fra toffeliten.no
men idiotene hadde sendt meg en boks med rosa smokker og
en boks med blå - og jeg hadde jo bestilt to pakker rosa
*sukk*
Så da måtte jeg sende klagemail.

Så var det hemmeligvennpakke der -
åh, som jeg gleder meg til å se hva det er!!!
*klør i fingrene*
Kan det ikke bli julaften snart!? =D

Og så var det to julegaver fra Ebay


Erik skulle bort i dag, for å nerde med bestekompisen sin
så vi tok ribbe i lefse til sen lunsj/tidlig middag før han dro

er det desember, så er det desember... *fryde seg*


Inviterte bort Ingvild og Lars Emil, men glemte helt at de var
på shopping i Gjøvik, så da ringte jeg mamma og spurte om de
ville komme en tur, men glemte helt av at Weronicha og Adrian er der
og er dødsyke, og derfor ville de ikke dra med basseluskene sine hit.

ensom

=(

Og Emily som hadde pynta seg og greier,
i den fine strikkejakka hun har fått av tante Weronicha

*elsk på søte strikkesokker*


Nei... Så dette er da min tirsdagskveld

pai for en - og sjokolade for en


Heldigvis ringer Camilla snart for å skravle med
meg på telefonen...


Kvelden var så koselig, jeg og Emmis lekte under babygymmen
i en evighet og koste oss med massasje og alt på stellebordet.
Mett og fornøyd var hun ved puppen da vi satt på soverommet,
hun sovnet faktisk.
Og da jeg skulle legge henne stille ned i vogga og kysse henne i panna,
klarte jeg i stedet, i mørket, å dunke hodet hennes i voggekanten

*gråte*

Hun gråt, og jeg gråt - og aldri har jeg følt meg så slem
i hele mitt liv ='(


Så nå er kvelden ødelagt, og jeg trøstespiser sjokoladen min.

(til opplysning sover hun søtt nå, og smilte som en sol siste
gangen jeg var inne og ga henne smokken...)


Jeg føler meg allikevel som verdens
dårligste mamma ='(

2 kommentarer: