tirsdag 14. desember 2010

Emily sitt innlegg



Hurra for meg som er 3 måneder i dag!




ny musikkleke på den store dagen!

mamma kjøpte borrelås-hårpynt til meg
*hihi*

Jeg har hatt en kjempefin dag,
jeg var så ivrig på å starte dagen at
pappa måtte opp med meg før klokka åtte!

så lå jeg og lo, ja skikkelig gapskratta
under babygymmen min og snakka med
alle lekene mine en times tid.
Når mamma stod opp fikk jeg frokost, bleieskift
og ble godt kledd på i bamsedressen min


 Jeg er alltid god og varm i dressen min =)


Jeg fikk sitte i bilstolen og sovna med en gang.
Etter en lang dupp våknet jeg i drammen, mamma
kyssa meg i panna og kilte meg under haka så
jeg våkna, også bærte hun meg inn.

Der inne sjamerte jeg alle i gangene,
før jeg fikk komme inn til ei jeg har hilst på før.
En gang da jeg var to dager gammel, og
senere da jeg var fire uker gammel.

jeg prøvde å leke med den tingen
hun tok over brystkassa mi,
men dama holdt godt fast.
typisk

hun sa at hjertet mitt var
perfekt

Jeg skulle få komme tilbake
når jeg var fyllt ett år, sånn just in case,
for å være helt sikker på at de ikke hadde
oversett noe


pappa gikk rundt med meg på sykehuset og
viste meg alt det rare på veggene =)


så bar det hjem, og på veien
ble det en liten tur innom babyshop


Etter at vi kom hjem fikk jeg
leke og kose meg med en ny bok,
så tok jeg et kveldsbad og før
mamma sa at det var på tide å finne senga

mett og fornøyd
sovna jeg halv åtte




 
ah
for en deilig dag



2 kommentarer:

  1. Det er så koselig å følge bloggen din, jenta di er kjempesøt! Så godt å høre at det ikke var noe i veien med hjertet hennes :)

    SvarSlett
  2. åh, så koselig å høre =D

    kjempemorro når noen liker bloggen,
    det blir mest babbling om Emily, hihi,
    er jo så utrolig stolt av henne <3

    Ja, vi ble så letta når alt viste seg å være bra! =D

    SvarSlett