onsdag 22. desember 2010

Bittelille Julaften!




tenk på det a!
I morgen er det lille julaften!

min første jul
med min lille familie

Emily sin første jul,
og snart nøyaktig ett år siden
hun ble til

Ble ikke noe blogging i går gitt,
hadde ikke ork til det etter en lang dag
med mye vondt.
Natta har ikke vært no særlig god heller
og disse store tjukke bandasjene gjør meg
litt halvgal

nyoperert



men men
Mamma og pappa kom på sykebesøk
i går kveld da

Se hva jeg fikk =)

og en julestjerne <3

 og pappa hadde lagd karameller til oss
de er dødsgode!!
Pappa er en ganske så flink kokk faktisk!

Ikke at mamma er no dårligere, hun hadde med
masse gode kaker! Blant annet serinakaker
(tror de heter det i allefall O.o) uten mandler,
siden jeg ikke tåler det

snilleste
=)


I dag har jeg bare sittet på rompa egentlig,
spist litt smertestillende av og til
(men så klart så lite som mulig,
fordi jeg hater å ta piller når jeg ammer)
men jeg har vært nødt så da.
Emily har sikkert som et resultat av det
blitt litt døsig hun også, så hun har sovet
dupper på to timer og sånn
DET har vært deilig det, hun har så godt
av en sånn skikkelig hvile dag innimellom.

Det blir vel bare julemat den neste uka sikkert
så i dag ble det poteter, hvit saus, kålrabistappe og flesk

eller flesk og duppe som Elling sier

Evigheter siden jeg har spist det,
kjempegodt =)


Ellers har vi bare lekt og kost masse
med Emily som vanlig


elsker dere
<3



2 kommentarer:

  1. åh så snill mamma og pappa du har!! Koselig med sykebesøk og noe godt å kose seg med! Håper du blir snart frisk og at ikke smertene varer så alt for lenge!! <3 Så koselige bilder av skatten din og Erik! God klem til deg og lille snuppa!

    SvarSlett
  2. Ja, de er så snille. Heldig med de ;D

    Håper jeg blir frisk snart også,
    håper kanskje på å kunne ta av bandasjene om en fem- seks dager eller no sånt.

    Ja, de er to asså, og denna fly leken =p
    søtingene!

    SvarSlett