mandag 29. november 2010

Forandring fryder




 
I dag gjorde vi om på hele soverommet! =D
Målet var å få vogga til Emily unna trekken ved døra,
så nå står senga sånn det stod da vi først flytta inn

*skal oppdatere med bilde i morgen*

for nå sover det en liten prinsesse der inne
<3


Så dro vi å handla middag på Rema 1000 og
da skulle pappan til Emily på død og liv
kjøpe rosa smokker, hehe.





Beste middagen i dag
bakt potet med mais,skinke,kryddersmør,rømme og ost!



Lillemor har vel omtrent bare sovet de siste dagene
natta er sånn;
sovner mellom sju og åtte, våkner mellom ett og to,
sover til rundt seks, så videre til rundt ni, så gjerne til elleve igjen.

dagen består av å spise litt, leke litt, sovne etter en times tid våken
så samme igjen, og igjen, og igjen...

aldri våken mere enn halvannen time av gangen,
mett og fornøyd ved puppen er hun om dagen også.
Tror jeg klarte å øke ganske bra, for pumpa ut 140 ml i går
og det er ny rekord =D

Emily spiser max 100 ml om gangen, har ikke sjans
til å få i henne mere, da bare gulper hun det rett opp igjen.


Veldig godt å ha en uthvilt, og mett og fornøyd unge
som leker og koser de timene hun er våken om dagen.


og sånn må vi ha det når vi skal kose oss
godt pakket inn
og når vi sovner må vi ha kluten over ansiktet =p


Jeg og Erik venter på så mange pakker
i posten nå at jeg tør ikke skrive det engang.
Noe er resten av julegavene, og noe er ting til oss selv.

Det blir en slags adventskalender omtrent,
for tror det kommer til å ligge pakker i posten
hele desember, hehe.

Slenger vel ut noen bilder etterhvert tenker jeg,
men ikke av gavene da selvfølgeliiiiig

_____


Har sett på de dustete nyopererte fingrene i dag,
og helt ærlig så ser jeg ikke den store forandringen.
Men nå er de i allefall grønnsåpebadet, og nybandasjert.
Så kanskje noe magisk skjer i løpet av uka.



tror både jeg og erik er så lei bandasjering
at vi omtrent spyr når vi ser på det.
lei,lei,lei,lei,lei,lei,lei,lei,lei

hvis man skal late som man er positiv
så kan jeg jo sikkert si, hurra for at jeg slipper å gjøre det to
ganger om dagen, bare en...

jaja

Men nå skal jeg kose meg med en kopp mocca fra
kaffemaskinen vår, og ta en lang velfortjent dusj!

luksus for småbarnsmødre vettu, luksus!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar