lørdag 20. november 2010

julegaveshopping!




Dagen begynte som vanlig på en lørdag
min lille familie lå å koste seg i dobbeltsenga

Emmis smørblid som vanlig på mårra'n <3

Så stod Erik og Emily opp, og jeg fikk
sove en ekstra halvannen time - deilig.

Plutselig ringte det på, og jaggu var det ikke
Sandra og Ronny, og den lille gutten deres Mikael
som bare ville hilse på Emily og levere en gave.

Og gjett hva hun fikk?

Enda en bamsedress =D


 
Så da har vi hvit, brun, rosa og og lilla.
*ler*

Jenta kommer ikke til å fryse denne vinteren
i allefall

Så etter besøket gjorde vi oss klare for å dra ut
på shopping.



En veldig glad isbjørn som er klar for å reise
på biltur - megaelsk <3

Så nå er vi faktisk bare en 4-5 gaver unna å være
ferdig med hele julegavehandlinga.
Og godt er det, for jeg orker ikke å dra ut med bebbis
å handle så mye i desember for å si det sånn.

Fikk til og med handla litt mere julepynt.
Det vil si adventstake, fire lilla lys og en juleduk.
Går å gleder meg til å starte pyntinga allerede =p

Da vi kom hjem koste Erik og Emily seg under
babygymmen nesten tre kvarter før det ble pysj
og seng på henne.

Så reiste Erik avgårde for å hente pizza
på Lunner. Herreguuud så flinke de gutta er!


Skinke, champinjong og annanas <3


Så nå skal jeg prøve å finne en av de siste gavene på
nettet før det blir sofakrok resten av lørdagskvelden

og pakke inn noen julegaver

er visst bare 35 dager igjen til jul!
hoho! =D





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar